4 Mayıs 2015 Pazartesi

Kaplumbağa Prens Döndü

Super Junior'un biricik Kaplumbağa Prens'i, muhteşem sesli üyesi Yesung askerden döndü. 2013 yılında askere giden üyemiz sonunda terhis oldu.

Kısaca Yesung'dan bahsetmek istiyorum. Yesung, Super Junior grubunun ana vokalidir. Yesung, sahne ismidir ve anlamı "sanatsal ses"tir. Gerçek ismi Kim Jong Woon. Super Junior'un alt grubu olan H(Happy) ve KRY'de yer almaktadır. Birçok dizi için OST seslendirmiş.


Yesung'un bugünkü SNS paylaşımları: 


"Geri geldi ♥ #yesung #Superjunior"


"Superjunior ♥ #yedong #masi #superjunior"
(Bilmeyenler için, YeDong - Yesung ve Donghae . MaSi ise, Ma Korece'de At demek. 
At, Siwon'un lakabı. MaSi de MaSi-Won'un kısaltılışı.)

"İyi geceler :* "


Bugünden Yesung :
(kaynak : tpyesung)

(kaynak : cloudly824)


Şuan o kadar mutluyum ki. 2 yıldır bu anı bekliyorum. Artık bir comebackle ödüllendirirsin bizi Yesung Hyung. SJ geri dönüşü yakındır gari. :D 

Çeviriler bana aittir. Kaynak belirtmeden blogtan çıkarmayınız.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Neye Bakmıştınız?

Translate

Favori Kitap Alıntım ~

Bakın! Güneş, ilkbahar, çiçek dolu tarlalar, sabahleyin uyanıp şakıyan kuşlar, bulutlar, ağaçlar, doğa, özgürlük, yaşam, ne yazık ki hiçbiri benim değil artık!
Bir İdam Mahkumunun Son Günü - Victor Hugo

Toplam Tıklanma Sayısı