9 Mayıs 2015 Cumartesi

Wattpad // Kitap Önerisi

Beğenerek okuduğum hikayelerden birkaçını sizler için paylaşacağım. Plünüs ve Sky'ın yazdığı muhteşem hikayeleri okumanızı çok isterim. Eminim çok beğeneceksiniz. 

Angst severler bu hikayeyi mutlaka okuyun. 
4 bölümden oluşan kısa bir hikaye. 
Tanıtım: Aşk yaşı önemsemezdi. Bunu söyleyen kendisiydi. 
O zaman, şimdi, neden bana karşı çıkıyordu?
Yazar: Taenry




2 bölümden oluşan, kısa bir hikaye. 
Tanıtım: En sevdiğiniz insan sizi bırakırsa, ne yaparsınız?
En sevdiğiniz kişi ikinci kez bırakırsa... zorunda kalırsa, ne yaparsınız?
Dayanmaya mı çalışırsınız yoksa onun peşinden mi gidersiniz?
Yazar: Taenry


Tek solukta okuyacağınız, kısacık bir oneshot. 
Tanıtım: -Yok. Yazmamış arkadaş bir şey. - 
Yazar: Taenry


Hala devam eden bir hikaye, 10 bölümü yayınlandı. 
Yazar arkadaşımın ilk hikayesi bu yüzden destek olursanız çok sevinirim.
Tanıtım: Affedilmeye değer miyim? Yaptığım şey affedilebilecek gibi miydi?
Şansım yoksa... hayatımda huzur denen şey hiç olmamışsa... Aşk! Bana göre bir şey miydi?
Yazar: elf1004baby

Sky arkadaşımın 'Bad Luck'tan sonra yazdığı güzel bir hikaye daha. 
Tanıtım: Seni tanımayan, yüzüne bile bakmayan bir kişiyi karşılıksız sevmek, onun için fedakarlıklar yapmak, kendi isteğini bile umursamadan, kendini bir hiçe sayıp merkezine onu koymak...
Aşk böyle bir şey miydi?
Sevgine karşılık beklemeden, bilinçlice  acı çekmeyi istemek miydi? 
Yazar: elf1004baby





2 yorum:

Neye Bakmıştınız?

Translate

Favori Kitap Alıntım ~

Bakın! Güneş, ilkbahar, çiçek dolu tarlalar, sabahleyin uyanıp şakıyan kuşlar, bulutlar, ağaçlar, doğa, özgürlük, yaşam, ne yazık ki hiçbiri benim değil artık!
Bir İdam Mahkumunun Son Günü - Victor Hugo

Toplam Tıklanma Sayısı