30 Mayıs 2015 Cumartesi

İlk Mim "Ben Küçükken"

Ve ilk Mim'im de gelmiş bulunuyor. Moka-chan ve SenAley'e çok teşekkür ederim. *Teşekkür etmem gerekir değil mi?* *İlk kez Mim'lenen kızın bilmezliği* :P


Aslında neler yazsam hiç bilmiyorum. Ben çocukluğumu çok iyi hatırlamıyorum. Siz nasıl hatırlıyorsunuz ya? o.O Hım bakalım neler hatırlayacağım.

Ben küçükken, aşırı derecede 'yeşil' takıntım vardı. Bana ait her şey yeşil idi. -Genelde fıstık yeşili olurdu.- Ama şuan 'mavi'. -mavi bir renk değil yaşam tarzıdır-

Ben küçükken, Ay'ın beni takip ettiğini düşünürdüm. Hangimiz böyle düşünmedik ki değil mi?

Ben küçükken, çok zeki biriydim. Okulu ve dersleri çok severdim. Bildiğiniz çalışmaya aşık biriydim. Şuan en nefret ettiğim şey gerçi.

Ben küçükken, çok kurnaz ve sosyal biriydim. Sosyalden kastım, nasıl desem... bir ortama girer girmez arkadaş edinirdim. Tabi şuan utangaçlık çok çok ağır.



Ben küçükken, düğünlerde giyeyim diye annemden hep gelinlik istemiştim. Hani bilirsiniz şu ufacık tefecik, tatlı mı tatlı gelinlikler olur ya. Annem tamam dedi ama hiç almadı. Ben büyüdüm ve hevesim kaçmıştı.

Ben küçükken, çok kıskanç biriydim. Öyle böyle değil. Şükür bu huyumdan kurtuldum.

Ben küçükken, eve her gelen misafirin arkasından ağlarmışım. Tabi bunu hatırlamıyorum. Annemler anlatıp gülerler hep.

Ben küçükken, yaşıtlarıma kıyasla hep olgundum. Sanki bir şeylerin sorumluluğunu üstleniyormuşum gibi.

Ben küçükken, genel olarak hayatım hastanelerde geçti. Bu yüzden hastaneleri hiç sevmem. Düşüncesi bile tüylerimi ürpertiyor. ._.


Sanırım bu kadar yeter. Aklıma başka bir şey gelmedi. Hımmm, bende renklitirtil ve Sky'ı mimliyorum efenim.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Neye Bakmıştınız?

Translate

Favori Kitap Alıntım ~

Bakın! Güneş, ilkbahar, çiçek dolu tarlalar, sabahleyin uyanıp şakıyan kuşlar, bulutlar, ağaçlar, doğa, özgürlük, yaşam, ne yazık ki hiçbiri benim değil artık!
Bir İdam Mahkumunun Son Günü - Victor Hugo

Toplam Tıklanma Sayısı