3 Nisan 2020 Cuma

30 gün şarkı meydan okuma listesi



Öneri Makinesi'nin başlattığı güzel etkinliğe bende katılayım dedim. Eminim çok güzel şarkılar keşfedeceğiz.  
Etkinliğe katılmak isterseniz tıktık





1. Bu ay keşfettiğin bir şarkı
Bu ay çok fazla şarkı keşfettim aslında malumunuz sürekli evde oturmaktan, en sevdiğim ise;

2. Seni tarif eden bir şarkı
bir tane yazamadım :(

3. İsminde yemek adı geçen bir şarkı

4. Tüm sözlerini bildiğin bir şarkı
Sözlerin hepsini aklımda tutamıyorum maalesef..

5. İyi bir zevkin olduğunu kanıtlayan bir şarkı
Bu şarkı benim için çok değerli. Herkesin dinlediğinde baygınlık geçirmesine rağmen 
ben dinlerken huzur buluyorum. Bence, zevkliyim.. Melanie Safka - The Saddest Thing

6. Adı küçük harflerden oluşan bir şarkı
sayılıyor mu? sayılır bence billie eilish - lovely

7. Adı büyük harflerden oluşan bir şarkı
her şarkısını severek dinliyorum XXXTENTACION - MOONLIGHT

8. Hak ettiği değeri görmemiş bir şarkı
çook seviyorum ben bu şarkıyı KUAN - Güzel Ne Güzel Olmuşsun

9. Adı 3 kelimeden oluşan bir şarkı

10. Dinlediğin son şarkı (dürüstlük arkadaşlar :))
 çok iyi olmamış mı? ben çok beğendim Emir Can İğrek - Sapa

11. Aşk hakkında bir şarkı
aleyna tilki nasılsın aşkta?...şaka...şaka Radiohead - Creep 
aşk sadece o'nun için özel olmayı istemektir...

12. Dinlemeye utandığın bir şarkı
bir yerde bunu dinliyorum diyemem mesela

13. Playlistinde karışık modda çalan ilk şarkı
duygusal bir hikayesi olan Duman - Bal

14. Birinin bilmene vesile olduğu bir şarkı

15. Film soundtrackinden bir şarkı
The Maze Runner soundtracki Arshad - Nightmare

16. Adını sevdiğin bir şarkı

17. 17 yaşında olmak hakkında bir şarkı
doğruyu söylemek gerekirse bu etkinlik için bakınırken buldum şarkıyı
hanımefendinin sesi çok kaliteli vov Janis Ian - At Seventeen

18. Sana birini hatırlatan bir şarkı

19. Öfkeli olmak hakkında bir şarkı

20. Adı akronim olan bir şarkı (biraz araştırma isteyen bir bölüm :)
bence bu sayılır gibi heh? Henry - 1-4-3 

21. Gecenin 3'ünde dinlediğin bir şarkı
bana ne tarz şarkılardan hoşlanırsın dedi, arabesk rap dedim :)) 

22. Adı uzun olan bir şarkı
harikalar şarkıları var hepsine bakın bence

23. Sahilde dinlenecek bir şarkı
daha önce hiç sahilde bulunmadım, bulunsam bunu dinlerdim kesin

24. Bütün gün aklına takılan bir şarkı

25. Farklı bir dilde şarkı (hadi bunu İngilizce ve Türkçe dışı yapalım :)).

26. Uyumana yardımcı olan bir şarkı
2CELLOS'un diğer videolarına da göz atın lütfen 2CELLOS - Shape Of My Heart

27. Şu an nasıl hissettiğini tarif eden bir şarkı

28. Eskiden nefret ettiğin ama artık sevdiğin bir şarkı

29. Romantik bir buluşmada çalınacak bir şarkı
404! not found! 

30. Bizle paylaşmak istediğin bir şarkı

huhh! çok zorlandım, aklımda çok fazla şarkı vardı yazarken birden hepsini unutuverdim. 

10 yorum:

  1. Ayayayay bir sürü yeni şarkııııı! Heyecanlandım bakacağım :)

    YanıtlaSil
  2. Bilmedigim bir sürü şarkı var, sayende güzel güzel şarkılar öğrendim ♡
    Sondaki gif süper hehehe

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seve seve dinle balım ♥
      Evet, o anime de efsane tavsiye edilir ihihi

      Sil
  3. Severek dinlediğim şarkılarda, hiç bilmediğim şarkılarda listede var hemen bakıyorum hepsine çook teşekkürler

    YanıtlaSil
  4. Liste için teşekkürler, yeni şarkılar öğrenmeyi seviyorum :)

    YanıtlaSil
  5. 8 numara. KUAN. İlk defa dinliyorum. Fikret Kızılok'un müziğiymiş ve çok da iyi yorumlamışlar. Solist için bu kadar iyi yorum yapamayacağım; ama bu, müziğin bu denli iyi olmasından kaynaklanıyor da olabilir :) Neşeli ve sağlıklı sevgilerle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa bilmiyordum Fikret Kızılok'un müziği olduğunu, öğrenmiş oldum :) Aslındasolist çook iyi diyemeyiz şarkıyla uyumlu ama, kulağa hoş geliyor :)) Size de neşeli ve sağlıklı günler :))

      Sil

Neye Bakmıştınız?

Translate

Favori Kitap Alıntım ~

Bakın! Güneş, ilkbahar, çiçek dolu tarlalar, sabahleyin uyanıp şakıyan kuşlar, bulutlar, ağaçlar, doğa, özgürlük, yaşam, ne yazık ki hiçbiri benim değil artık!
Bir İdam Mahkumunun Son Günü - Victor Hugo

Toplam Tıklanma Sayısı