19 Kasım 2015 Perşembe

She Was Pretty "Gözetleyen Kız"

kaynak, google. düzenleme, darknesshcr

Hazır boş bir an bulmuş iken hemen geçen hafta bitirdiğim, ki dizide bitti, diziyi yorumlayayım. 
Herkeslerden sonra, çok sonra başlayıp dizi ile aynı anda bitirdiğim o güzel dizi. İlk dizi haberi geldiğinde Siwon ile Seo Joon'u aynı dizide görecek olmak beni çok mutlu etmiş idi. Ee dizide de gerçekten kendilerini çok yakından, yakın gördük. 
Dizinin oyuncu kadrosu ilk belli olduğunda dediğim bir şey vardı, "Oh Ri On kızı Ri Jin olarak kapamadı kısmet She Was Pretty'e imiş" olmuştu. 
Bence dizi genel hatlarıyla güzeldi. Tabi ben artık o kadar dizi seyretmiş biri olarak gidişatı çoğu zaman -hep doğru çıkıyor- tahmin ediyorum. O yüzden pek tatmin etmiyor dizile beni. Buna rağmen su gibi akıp giden bir diziydi. Geçiş bölümü hariç tekbir sahnesinden bile sıkılmadım desem yeridir. 
Yaşasın ikinci oğlanlar, mantığı ile hareket ettiğim için ve istem dışı esas erkeklerden 'haz etmediğim' için dizide gözdem Siwon'du. Ee birde ELF olduğumdan kendisine ekstra bir ilgi duymuş olabilirim. (ağzını yuvarlar.) Haydi ama Siwon süper manyak bir tipleme değil miydi? Evet, kesinlikle öyleydi. (keskin bakışlar.) 

 Adı : She Was Pretty / Geunyeoneun Yeppeodda
Yönetmen : Jung Dae Yoon
Yazar : Jo Sung Hee
Kanal : MBC 
Bölüm sayısı : 16
Oyuncular : Hwang Jung Eum, Park Seo Joon, Choi Siwon, Koh Joon Hee

  
Dizide beni rahatsız eden en büyük olay ise, 
Seong Joon karakterinin çok sağlam olmayışı idi. 
Yani ne bileyim o kadar hızlı değişti ki, 
bir anda iyilik meleği oldu çıktı. 
Belki aşk onu bu hale getirdi diyeceksiniz ama 
bir insan nasıl bu kadar hızlı değişebilir? 
Olmaz.... 





3 yorum:

  1. Ben daha doğrusu biz hala bitiremedik.
    *Spoi*
    Şahsen ben orada Hye Jin'in kendi gitmesi yerine Ha Ri'yi göndermesini biraz ... buldum.(Doğru kelimeyi bulamadım sen tamamla) Sung Joon'un yerinde olsam Hye Jin'i affedemzdim. İşte Allah biliyor da bni Sung Joon'un yerine koymuyor sedrtfghjk
    Siwi'nin yerleri... Jackson deyişi... 'Ben eski halini seviyorum' dediği yer... 'Gitme.' dediği yer... Devam edemeyeceğim .cry.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aman... yani çok beklentiliydim bu diziden ama sonunu pek sevmedim ve sevmediğim bir nokta daha var onu sonra derim ...
      Ya işte olay o zaten dizinin ilerlemesi için öyle yaması gerekiyordu .s.s Yoksa nasıl ilerlesin sljds Ya değil mi ondan sung joon değilsin sen evet dlkf
      Agh şu ikinci erkek sendromu ... ulan siwi nasıl ikinci erkek olur be -,- şu diziyi büyük bir keyifle izleme nedenimdi.. üzüldüğüm yerler olsa bile

      Sil
  2. Daha bitiremedim. :/
    Bence ilk başlarda güzeldi ama sonralarda baş karakterler sıkıcı olmaya başladı. Siwon en iyisiydi. Sırf o yürütüyordu diziyi, bence.

    YanıtlaSil

Neye Bakmıştınız?

Translate

Favori Kitap Alıntım ~

Bakın! Güneş, ilkbahar, çiçek dolu tarlalar, sabahleyin uyanıp şakıyan kuşlar, bulutlar, ağaçlar, doğa, özgürlük, yaşam, ne yazık ki hiçbiri benim değil artık!
Bir İdam Mahkumunun Son Günü - Victor Hugo

Toplam Tıklanma Sayısı