14 Ekim 2015 Çarşamba

DeviantART'ta İndirme Butonu Neden Görünmüyor

Evet arkadaşlar, DA derslerine devam edelim. Aslında ders olarak ne paylaşabilirim diye çok düşünüyorum sonra aklıma bir şey gelmeyince öyle boş kalıyor buralar. 

Şimdi, DA'da yeni olup bazı paylaşımlarda sağ tarafta bulunan 'download' butonu çıkmıyor, neden çıkmıyor diye düşünenler olabilir. Peki bu nasıl ve neden oluyor? Cevabını hemen aşağıda bulabilirsiniz. 

DA'da çoğumuzun sorunu -ki bu genel bir sorun- emeğimizin karşılığını alamıyor olmamız. Misal paylaştığımız bir photoshop malzemesi 300 indirmeye sahip iken beğenilere eklenme sayısı 3-4 olabiliyor. Bu da haliyle bizi üzüyor. (Beni bayağı üzüyor hemde.) 

Bu yüzdendir sanırım bazı DA kullanıcıları bir strateji geliştirmiş ve paylaştıkları malzemeleri bedavaya vermiyorlar. Genel olarak, "Watch+Fav+Com=Link" (Takip+Beğeni+Yorum=Link) yapılıyor. Yani siz çok beğendiğiniz bir textureu, psdyi... indirmek istiyorsanız, o kişiyi takibe almalı, gönderiyi favorilerinize eklemeli ve yoruma bunları yaptım diyerek belirtmelisiniz ki indirme linkini alasınız. 


Ben genelde, Takip edip etmediklerini takip etmek uğraştırdığı için "Fav + Com = Link" olarak paylaşıyorum. Ee zaten çoğu kişi ya "F+C+W=L" ya da "F+C=L" yapıyor. 
Eğer o gönderinin altına "Fav + Com = Link" , "Link please?" , "Can I get the link?" , "Done" yazarsanız gönderiyi paylaşan kullanıcı size özel mesaj aracılığı ile linki gönderir.

Örnek 

Peki bu butonu nasıl kapatıyoruz? Şöyle, 

1 - Submit > Submit Art 
2 - Paylaşacağınız gönderilerin her şeyini hallediyoruz.
3 - "Downloads"un yanındaki tiki kaldırıyoruz. Kaldırınca gönderinizde download butonu çıkmaz. 

Umarım işinize yarar bir ders olmuştur. Eğer anlamadığınız, DA'da şunu yapamıyorum dediğiniz bir şey var ise benimle paylaşabilirsiniz. Yardımcı olurum.~~





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Neye Bakmıştınız?

Translate

Favori Kitap Alıntım ~

Bakın! Güneş, ilkbahar, çiçek dolu tarlalar, sabahleyin uyanıp şakıyan kuşlar, bulutlar, ağaçlar, doğa, özgürlük, yaşam, ne yazık ki hiçbiri benim değil artık!
Bir İdam Mahkumunun Son Günü - Victor Hugo

Toplam Tıklanma Sayısı