13 Ekim 2015 Salı

Film // Hadi İnşallah

kaynak, google. edit, darknesshcr

Hazır eve gelmişken birkaç film bakmadan gitmeyeyim diye düşündüm. Ee yurtta tek başına tadı olmuyor film izlemenin. Yanınızda biri olup esprilere filan eşlik etmesi ve en ufak komik bir sahneyi bile abartarak tekrarlayıp gülmek çok başka oluyor. Filmler en iyi arkadaşlarınız ve kardeşlerinizle daha bir muazzam hal alıyorlar, kuşkusuz. 

Başta bir olaya giriş evresi vardı. Hadi geç buraları hadi geç, diyeceğimiz. Çoğu filmde görebileceğimiz yerler. Ben genel olarak çok beğendim filmi. Her karakteri ile ayrı bir komediydi. Bayağı bayağı güldüm. Hele başlarda kız eski sevgilisi onu durdurmaya geldi sanıp kollarına atladığında oğlan o seksi sesi ile konuşunca aha dedim hemen barışıyorlar mı? Yok yok, oğlan köyün kırosu olup kıroluğunu ortaya koydu ve bir gülme tuttu beni. Böyle ters köşeleri çokça seven biri olarak iyi olmuş buraya. 

Sonu belki daha iyi olabilirdi. Zaten sonu pek anlayamadım. Seyretmeyen var ise gidip baksın, glmek isteyenlere tavsiye olunur. 

Hemen şöyle de iliştireyim, bilmiyorum Boz'un ilk oyunculuk deneyimi mi? Eğer öyle ise iyiydi diğer türlü ise yaniiiğ~...
Son zamanlarda Burak Özçivit ile çokça fotoğraflarını görüyordum meğer aynı filmde rol almışlar, Kardeşim Benim. Fragmanı oldukça iyiydi. Boz'u birde orada seyredelim bakalım. Burak Özçivit oldukça sevdiğim ve beğendiğim bir oyuncu zaten. 

kaynak, google

Vizyon Tarihi : 28 Kasım 2014 (1s 39dk) 
Yönetmen : Ali Taner Baltacı
Oyuncular : Büşra Pekin, Murat Boz...
Tür : Komedi , Romantik
Ülke : Türkiye
Konusu : PuCCa, hayatının 4 senesini Ankara'da geçirir ama o koca sene boyunca beraber olduğu sevgilisinden de ayrılarak, İzmir'e ailesinin yanına döner. Zor bir ayrılık süreciyle karşı karşıyadır, mutsuzluktan eve kapanır; çalmayan telefonları bekler ve bunalımdaki pek çok kadın gibi kendisini yemeye verir! Bu arada ailesi de kendisine yeni bir iş bulup, toparlanması için baskı yapar. Hiç istemeden İzmir'deki bir yerel televizyon kanalıyla iş görüşmesine gider; ve yaşamını değiştirecek yakışıklı ile o gün karşılaşır! "Pekmez" lakabını taktığı ve genç kadını yeniden yaşama döndüren bu yakışıklı ile ne yapıp edip beraber olmayı kafaya koyar... Ama karşısında da zorlu bir rakibesi vardır... Ali Taner Baltacı yönetmenliğinde hayata geçen komedi filminin yapımcılığını 25 Film üstleniyor. Film, yazdığı blog ile sosyal medya fenomeni olan Pucca lakaplı bir kadının, dizüstü edebiyatı kapsamında yayınladığı kitaplardan senaryolaştırıldı.
Başroller de ise Murat Boz ve Büşra Pekin yer alıyor.
Dizi bilgileri beyazperde.com sitesinden alıntıdır.

Sonunda imzama da kavuştum.~~


2 yorum:

  1. Bende merak ediyorum bunu. İzleyeyim bu hafta. İzleyince okur, yorum yaparım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senle başlayıp sensiz bitirdiğimiz film pekii :D aç bak Deliha'dan daha iyiydi (y)

      Sil

Neye Bakmıştınız?

Translate

Favori Kitap Alıntım ~

Bakın! Güneş, ilkbahar, çiçek dolu tarlalar, sabahleyin uyanıp şakıyan kuşlar, bulutlar, ağaçlar, doğa, özgürlük, yaşam, ne yazık ki hiçbiri benim değil artık!
Bir İdam Mahkumunun Son Günü - Victor Hugo

Toplam Tıklanma Sayısı