8 Ekim 2015 Perşembe

Film // Minions


Minyonlar olur da ben bakmadan geçer miyim hiç? Elbette, hayır. 

Kardeşimle bakacak bir film ararken karşımıza Minyonlar çıktı. Bizde tabi hemen açıp seyrettik. Aslında yarısında beni uyku bırakmadığından devamına ertesi gün bakmıştık ama bu önemsiz bi' detay.)
91 dakikadan oluşan, seyrederken biran bile sıkılmayıp aksine eğleneceğiniz güzel bir yapım olmuş. 
Bu filmde, Minyonlarımız Gru ile tanışana dek neler yaşadı, başlarından ne tür olaylar geçti ve Gru ile nasıl tanıştılar gibi soruların cevabını alacağınız. 
Seyrederken biran Minyonlara aşık olasım geldi. Hele Bob... Bu nasıl sevimliliktir arkadaşım! Bağrıma basıp sevesim geldi. 
Aslında sizler için çok güzel gifler seçmiştim burada paylaşacaktım ama flash belleğimi kaybettiğim için paylaşamıyorum. Artık siz Google Amca'dan faydalanırsınız. Gerçi filmi seyrederseniz buna gerekte olmayacak ama olsun. (asdfhjk)
91 dakika çok uzun bir süre değil. Zaten Minyonlarda sizi hemen saracak bu yüzden izleyecek film arayıp bulamıyorsanız aklınızda bulunsun, Mininons. 

Darknesshcr


2 yorum:

  1. Oha, tabi sizde hemen açıp seyrettiniz. İnsan bir söyler bak böyle bir şey var, kız sende izle diye. İzleyeceklerimin arasına alayım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sıkayyy affet bizi.... Tamam söyledim işte :D Sende bak Sıkay,,,,, ya da açar beraber bakarız ben geldiğimde :D işlkjhg

      Sil

Neye Bakmıştınız?

Translate

Favori Kitap Alıntım ~

Bakın! Güneş, ilkbahar, çiçek dolu tarlalar, sabahleyin uyanıp şakıyan kuşlar, bulutlar, ağaçlar, doğa, özgürlük, yaşam, ne yazık ki hiçbiri benim değil artık!
Bir İdam Mahkumunun Son Günü - Victor Hugo

Toplam Tıklanma Sayısı