3 Ekim 2015 Cumartesi

Kitap // Akıl Oyunları - Daniel Palmer

Çook uzun zaman sonra bloga yazıyorum. Ee artık okullar başladı hepimiz derslerimiz ile meşgulüzdür kuşkusuz. Nasıl gidiyor alıştınız mı? 1 hafta oldu. Şimdiden ödev mi vermeye başladılar yoksa? Bize de öyle.

kaynak, google

Asıl konumuza gelirsek, neredeyse 1 yıl evvel başladığım kitabı nihayet bitirmiş bulunuyorum. "1 yıl mı? Yuh!" diyorsunuz değil mi? Bence de öyle. 
Öncelikle çok fazla kitap okuduğumu söyleyemem. Hani şu garip yeni kitaba başlama evresi var ya hah işte ben onu çok ağır yaşayanlardanım. Kitabı bitirmem zor olmaz. Nasıl zor olmaz ama?
Ben başladığım her işi anında bitirmek isterim. Bugün bir kitaba başladıysam o gün içerisinde bitecek yoksa böyle 1 yılda ancak bitiririm. O kitap elimden rafa doğru yol aldığında bitti işte. 
(Şuan 1 yılda 1 kitap bitiriyor olma gerçeği üzdü beni bayağı.)

Yukarıda görmüş olduğunuz kitap, öyle hiç aklımda yok iken, rastgele, kapak güzelmiş, konu ooo tam benlik, al hemen diyerek almıştım. 

Yani bence okunabilir güzel bir kitap. Betimlemeler oldukça yerinde ve iyi. Bazı yerlerde "tamam tamam burayı da okuyayım, son bu..." deseniz bile heyecandan okumaya devam ettiriyor. 


*SPOI* Bence çok güzel giden bir kitaptı ama sonlara doğru okumaktan sıkıldığımı fark ettim çünkü olayı bariz bir şekilde anladım ve haliyle tahmin de ettim. Ve tahmin ettiğim gibi çıkması önceki okuduklarımı eksiye çekti diyebilirim. Daha güzel bitirilebilirdi. Yani, sonunu pek sevmedim açıkçası. *SPOI*

Kitap Adı : Akıl Oyunları / Delirious
Yazar : Daniel Palmer 
Konusu : Charlie Giles, kariyerinin zirvesinde bir yönetici. Kendisine şifreli notlar bıraktığını asla hatırlamıyor. Kimi öldüreceğini tek tek sıraladığı listeye ilk defa görmüşçesine bakıyor. Nasıl olur da en yakınındaki insanı bile öldürmek ister? Anlam veremediği bu şifreli notları kendisinin yazdığından emin. Gelebilecek tehlikelere karşı onu uyaran Anne Pedersen adında biriyle konuşuyor fakat kadının adı kayıtlarda yok. Ölmüş bir adam görüyor ancak polisi oraya götürdüğünde ceset ardında hiçbir iz bırakmadan ortadan yok oluyor. İşler daha da çığırından çıkmaya başladığında Charlie, kardeşi ve babası gibi şizofren olduğunu düşünmeye başlıyor.
Kendisini durdurabilecek mi yoksa bu sonu olmayan akıl oyunlarına yenileri mi eklenecek? Çözebilmesi için halüsinasyonlar arasında tek bir gerçeğe ihtiyacı var ya da gerçeğe aykırı tek bir ayrıntıya.



4 yorum:

  1. Elimdeki okumak istediğim kitapları bitireyim, bunu da okuma listeme ekleyeceğim. Öneri için thanx :D

    YanıtlaSil
  2. Blogunuzu yeni fark ettim ve takibe aldım. İyi çalışmalar.

    YanıtlaSil

Neye Bakmıştınız?

Translate

Favori Kitap Alıntım ~

Bakın! Güneş, ilkbahar, çiçek dolu tarlalar, sabahleyin uyanıp şakıyan kuşlar, bulutlar, ağaçlar, doğa, özgürlük, yaşam, ne yazık ki hiçbiri benim değil artık!
Bir İdam Mahkumunun Son Günü - Victor Hugo

Toplam Tıklanma Sayısı