20 Eylül 2015 Pazar

Owari No Seraph "Vampirler vs İnsanlar"

kaynak, google. edit, darknesshcr. 
Bu animeyi çok uzun zaman önce bulup bakmaya üşenmiştim. Geçenlerde karşıma tekrar çıkınca '12 bölümmüş hemen biter zaten' diyerek başladım animeye. Normalde 12 bölümlük bir animeyi maksimum 3 günde seyrederdim lakin bu animeyi bitirmem 1 haftayı buldu. Animenin sıkıcılığı yüzünden miydi? Elbette, hayır. Benim zamansız başlamam nedendi buna. 

Son iki ve sezon finali hariç bence çok güzel bir anime idi. Yani SAO seyrederken yaşadığım o heyecanı bu animede de yaşadım. Böyle aksiyon, savaş ve süper güçler gibi türler ilginizi çekiyor ise bakmanızı tavsiye ederim. 


Animede neyi beğenmedim? Pekala, asıl karakterimiz Yuu anlıyorum ama olayların hiçbir şekilde Mika açısından göremedik. O neler yaşadı, ne yaptı vs. çok değinilmedi. Umuyorum gelecek sezon bunlara da değinilir. 

Son bölümün final sahnesi tam olarak anlayamadığım basit ve ucu açık bir biçimde bitti. Finalin sonunda 2015/10 yazıyordu 2.sezon büyük ihtimal gelecek ay başlayacak. Bakalım devamında neler olacak. Seyredip göreceğiz. 

kaynak google. edit darknesshcr
Anime Adı : Owari No Seraph / Seraph of the End
Anime Türü : Dram, Shounen, Vampir, Süper-Güçler
Bölüm Sayısı : 12/12
Yayın Tarihi : 2015
Konusu : Hikayemiz, bilinmeyen bir virüs yüzünden çocuklar hariç tüm insanların öldürüldüğü bir dünyada geçiyor. Bu çocuklarda daha sonra vampirler tarafından tutsak edilirler. Hikayemizin merkezindeki Yuichiro Hyakuya ise, birgün tüm vampirleri öldürmeye yeticek kadar güçlü olmayı hayal eden bir insan.
 *Anime bilgileri türkanime sitesinden alıntıdır. 


2 yorum:

  1. oh film bulamazsam dizi anime manga filan iyi sende bol bol vaar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet evet hepsinden bolca var, canın sıkıldıkça seç beğen :D

      Sil

Neye Bakmıştınız?

Translate

Favori Kitap Alıntım ~

Bakın! Güneş, ilkbahar, çiçek dolu tarlalar, sabahleyin uyanıp şakıyan kuşlar, bulutlar, ağaçlar, doğa, özgürlük, yaşam, ne yazık ki hiçbiri benim değil artık!
Bir İdam Mahkumunun Son Günü - Victor Hugo

Toplam Tıklanma Sayısı