11 Eylül 2015 Cuma

İmza Yapımı

Eski gönderilere bakarken gördüm, yorumlardan birinde imza yapımı istemiş bir arkadaş. Ben tamamen unutmuşum bakınca fark ettim ve hemen bir ders hazırladım. Umarım şuan işine yarar ya da bilmeyenler öğrenmiş olurlar. 

1- Öncelikle PS programınızı açın. (CS3-4-5-6 ve CC fark etmez hepsinde yapabilirsiniz.)
2- Dosya> Yeni diyerek çıkan penceredeki yerleri aşağıdaki gibi doldurun.


3- Araç çubuğundan gösterdiğim kutucuğa tıklayarak istediğinizi yazın. 
Kırmızı ile gösterdiğim yerden yazı tipini seçebilir, yeşil ile gösterdiğim yerden büyüklüğünü ayarlayabilirsiniz.

4- Araç çubuğundan 'kesme aracı'nı seçerek işinize yaramayacak olan yerleri kesebilirsiniz.

5- Dosya > Kaydet diyerek çalışmamızı .png formatında kaydediyoruz. 


SONUÇ :

Umarım işinize yarar.










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Neye Bakmıştınız?

Translate

Favori Kitap Alıntım ~

Bakın! Güneş, ilkbahar, çiçek dolu tarlalar, sabahleyin uyanıp şakıyan kuşlar, bulutlar, ağaçlar, doğa, özgürlük, yaşam, ne yazık ki hiçbiri benim değil artık!
Bir İdam Mahkumunun Son Günü - Victor Hugo

Toplam Tıklanma Sayısı