1 Eylül 2015 Salı

Haydi Tanıyalım 1 "5SOS"

kaynak, wattpad. edit, darknesshcr. Soldan sağa; Ashton, Calum, Luke ve Michael.
Öyle boş boş durmasına gönlüm razı gelmiyor blogun. Bende bu nedenle son zamanlar aşırı takmış olduğum grubu tanıtayım dedim. (Bu post nasıl tanıdığımı anlatacağım ve diğer yazıda çocuklar hakkında bilgi vereceğim.)

Efendim ben nasıl tanıdım bu grubu önce ondan başlayayım. Bir aralar wattpad'de çok aşırı takılıyordum ve Kore ile yazılan hikayelerden bıkkınlık geldiği için yeni hikaye arayışında idim. O sıra karşıma nightmare disorder | calum hood | türkçe çeviri adlı bir çeviri hikayesine denk geldim. Eh, çeviriler her zaman öncelikli oldukların benim için -ve elbette kısa idi- hemen okumaya başladım. Okuduğumda gayette beğendiğim bir hikaye idi ama geçen isimler sanki normal bir hikayede geçen isimler gibi değildi. Okurken hep bir şeyler eksik gibi hissettim. Bu hikayeyi paylaşan kişinin profiline girdiğim zaman her hikayenin yanında bir isim yazıyordu. Ben tabi hepsini okudum ve sonra wattpad okuduğunuz türlere göre size hikaye önerisinde bulunuyor ya benim karşıma sürekli yanında Calum Hood, Luke Hemmings... yazan hikayeler çıkıyor. Bende merak ederek bu isimleri araştırdım ve karşıma 4 üyeli bir grup çıktı. Grup üyelerine filan baktım, hatta "Aa Calum bu muymuş, Taylandlı heralde tipe baksana" filan olmuştum. Ama Calum Asyalı değil, kesinlikle değil. 


Grup öyle K-POP'ta ki gibi sürü halinde değil, birbirlerine de çok benzemiyorlar zaten. Sadece 2-3 fotoğrafa ve videoya bakıp hemen kim kim imiş öğrenmiştim ama takip etmedim tabiki ilk zamanlar. (Ve demeden geçemeyeceğim, ilk başlarda Luke ve Ash birbirine benziyor gibiydi. İtiraf edeyim öyle idi.)

Bayağı bir süre ben sadece wattpad'de bulunan hikayelerini okudum. Grubun şarkılarını dinleyeyim, videolarını seyredeyim filan hiç düşünmemiştim. Köye gittiğimiz dönem net olmayacağı için bol bol hikaye stokladım ben kütüphane. Orada hep 5SOS hikayeleri okudum. Sonra düşündüm ben neden bu grubu daha detaylı tanımıyorum diye ve geldiğimde detaylı bir inceleme yaparak grubu tanıdım. 

Çok fazla çevirileri yok. İngilizce'niz var ise fevkalede fakat diğer türlü çok yardımcı olacak Türkçe alt yazılı videolar bulamadım ben. Genel olarak Youtube'da paylaşılan, crack humor veya funny moment olarak geçen videoları filan seyrediyorum. Facebook üzerinden kurulmuş fan sayfaları röportajları filan paylaşıyorlar.Ve ciddi anlamda çok yetenekliler. Sesleri ve şarkıları muazzam. Tanımaya değer bir gruplar.

Calum hikayeleri okuyup haydi grubu tanıyayım dediğimde düşüncem kesin favori üyem Calum olur idi ama grubu ilk gördüğümde "Calum bu mu hımm -,-" tarzı düşünceler geçti aklımdan. Elbette, ilk başlarda hepimiz görünüşlerine bakıyoruz. Ve ben o zaman Luke'u çok hoş bulmuştum. (birde sarışın erkek sevmem.) Grubu tanıma aşamasında iken aslında Calum'ın daha hoş olduğunu düşünmeye başladım. Birkaç video bakmaya devam ederken aslında Michael'ın en çekici ve sempatik kişi olduğu görüşüne kapıldım. Lakin başlarda Ash'e hiç ısınamamıştım, neden bilmiyorum. Şimdi ise, çocuklar konuşuyor hiçbir şey anlamadığım halde Ash gülüyor diye gülüyorum. Favorim üyem şu diyemeyeceğiniz garip ve çekici bir grup. (Gökkuşağı kusar.) 






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Neye Bakmıştınız?

Translate

Favori Kitap Alıntım ~

Bakın! Güneş, ilkbahar, çiçek dolu tarlalar, sabahleyin uyanıp şakıyan kuşlar, bulutlar, ağaçlar, doğa, özgürlük, yaşam, ne yazık ki hiçbiri benim değil artık!
Bir İdam Mahkumunun Son Günü - Victor Hugo

Toplam Tıklanma Sayısı