13 Eylül 2015 Pazar

Dizi // Kırgın Çiçekler

"Ay ne oluyor bana? Ben TV seyretmezdim hiç" diyerek dolaşıyorum şu sıralar. Köye gidip gelmek beni çok değiştirdi. TV seyretmekten gram zevk almaz, saçma sapan entrikalarla işim olmazdı benim. Son zamanlarda tamamen başka biri oldum bu konuda. Sanırım çok sıkılmışım ben, bir şey olmuş. Yeni arayışlarda kayboluyor gibiyim. 

Köyde başlayan bu TV sevdam sadece ora ile sınırlı kalır diye düşünüyordum ama olmadı. Gelince bir süre gene eski ben oldum. Netin, *af buyurun* anasını ağlattım. Son zamanlarda netten uzaklaşma eğilimi ile TV'ye kaydım. 

Şimdi ben normalde öğlen 1'e  2'ye kadar uyuyorum. Uyanınca kahvaltımı ediyorum eh tabi kahvaltı ederken de TV seyretmeyen yoktur. Bizim evde genelde kahvaltı zamanı açık olur TV daha doğrusu ben sadece o zaman TV seyrederim. Bir gün üst üste ATV'de tekrarı yayınlanan Kırgın Çiçekler'e denk geldim. Baktım bayağı güzel yapmışlar. Yani bu sezon çıkan yaz dizilerinden çok daha izlenebilir bir durumda bu dizi. (Başta ne saçma bir şey demiştim annemler bakarken, doğrudur.) 


Konusu, oldukça güzel ve etkileyici. İnsanın başına bu hayatta her zaman her şey gelebilir. Bunu gayet iyi işlemişler dizide. Dizinin dram yanı kadar da komedi yanı olunca sizi hemen kendine çekiyor tabi. 

Dizide favori sahnelerim ve çiftlerim ise (hatta çift adaylarımız) ; Feride ve Toprak, bunun ikisi fazla şapşal değiller mi ya, siz ne komedi bir çiftsiniz. 
Songül ve Güney; Sırf Matematik dersinde yaptığı Edebiyat için bile bakılır be bu çocuğa. Songül sen ne kadar nazlısın öyle. 

Dizinin şirretleri; Neriman, Nazan, Defne, Kemal(pislik bu ya). Bu karakterleri tek kaşık suda boğasım geliyor seyrederken.  Bir dizi ne kadar fazla kötü insan. -_- 

Bu yaz sezonu içinde izlediklerimden enler arasında olan bir dizi. İlk üçe girer garanti. 


2 yorum:

  1. Oha ciddi ciddi dizi yorumu yapmışsın dncjjcjck Ya Songül çok itici geldi bana. Yazık Güney'e çok kötü davrandı ben de izlemedim bi daha fjjcjdkka

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaptım harbi, hatta şimdi de son seyrettiğim bölümü yorumlamak istiyorum şlkjhgfk Yanii itici demeyelim de fazla nazlı yıağğ, bilmiyorum başlarda nasıl davranıyordu bakmadım ilk bölümlere... Sırf bunun için mi bir daha bakmadın, ciddi misin lşvdklfşk

      Sil

Neye Bakmıştınız?

Translate

Favori Kitap Alıntım ~

Bakın! Güneş, ilkbahar, çiçek dolu tarlalar, sabahleyin uyanıp şakıyan kuşlar, bulutlar, ağaçlar, doğa, özgürlük, yaşam, ne yazık ki hiçbiri benim değil artık!
Bir İdam Mahkumunun Son Günü - Victor Hugo

Toplam Tıklanma Sayısı