31 Ağustos 2015 Pazartesi

"Ben Ne Yapıyorum?"

kaynak, tumblr.

Bloga yazmayalı bayağı bir olmuş, neredeyse 1 ay kadar. Peki, ben neden bloga yazmıyorum, bu süre zarfında ne yaptım ve ne yapacağım?

Öncelikle, başlarda yazmıyor olmamın sebebi tatile -köye- gitmiştim ve 2 hafta kadar oradaydım. Köyümüz öyle çok gelişmiş modern bir yer değil haliyle internet filan orada mevcut değil. Onun için ilk 2 hafta bu yüzden blogda aktif değildim. Tabi, köyde yaptığım şeyleri filan gelince yazmayı hayal ettim hep ama olmadı. Üniversite tercihleriydi, kaydıydı, o idi şu idi derken hep erteledim. Ve öyle bir sürece girdim ki artık internetten zevk dahi almaz oldum. Evet, köyde kaldığım süre boyunca anladım ki netsiz de yaşam mümkünmüş ve çoğu zaman daha zevkliydi, inanın.



Sonra photoshopa ara verdim, gene 1 ay önce. Bilgisayar başında iken tek uğraşımın photoshop olduğunu bıraktığım zaman anladım. Yani artık girip bakıyorum yapacak bir şey yok. Facebook'a filan giriyorum lakin Kore ile de eskisi gibi ilgilenmediğim için orası da cazip gelmiyor. Kısaca netsizlik ve Kore dışında da hayat varmış arkadaşlar. Onlarsız da gayet iyi yaşıyorsunuz hatta çok daha iyi yaşıyorsunuz. Şöyle ki; ben genel olarak sanal ortamını bazı şeylerden kaçmak, kafa dinlemek için kullanıyordum. K-Drama ya da K-POP ile eğlenip dertlerimi unutuyordum ama öyle bir hal aldı ki bu sevda artık onlarsız bir şey yapmaz olmuştum. Ve sonra facebookta fan kavgaları, birbirine diss atmalar, haydi birini gömeyim, popilik sevdası derken o kadar çekilmez bir yer olmaya başladı ki sanal ortam baydı anlayacağınız. Eğlenmek adına girdim yer oldu mu daha beter beni strese sokan bir yer. -_-

Ve en önemlisi, bu sene şehir dışında okumaya başlıyor olmam. Bilmiyorum orada net bulur muyum, bulsam ne kadar başında oturabilirim...

Bloga yazı yazmayı gerçekten istiyorum lakin bir türlü başaramıyorum. Hiç değilse içimi dökeyim diyorum ama bunu pek başarabilen bir yapıya sahip olmadım hiç. Deviantart derslerime devam edeyim, dizi yorumları yazayım diyorum sonra üşengeçliğim tarafından ele geçirilmiş olarak buluyorum kendimi.

Ne yapıyorum bende bilmiyorum, ne yapacağımı da öyle. TT.TT (Bu yazıyı neden yazdığım hakkında da bir fikrim yok. Eminim kimsenin umurunda dahi değildi.)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Neye Bakmıştınız?

Translate

Favori Kitap Alıntım ~

Bakın! Güneş, ilkbahar, çiçek dolu tarlalar, sabahleyin uyanıp şakıyan kuşlar, bulutlar, ağaçlar, doğa, özgürlük, yaşam, ne yazık ki hiçbiri benim değil artık!
Bir İdam Mahkumunun Son Günü - Victor Hugo

Toplam Tıklanma Sayısı