18 Ekim 2015 Pazar

Film // Unutursam Fısılda

kaynak, google. düzenleme, darknesshcr.
Nereden başlasam, nasıl girsem yazıya bilemedim. 
Öncelikle uzun zamandır seyrettiğim en kaliteyi yapım buydu kesinlikle. Gerçekten güzel düşünülmüş harika bir dram filmiydi. 
Dram filmlerinden zerre hoşlanmam. Bu filmi de sırf kardeşimin tavsiyesi üzerine seyrettim. Ee işin içinde Birde Mehmet Günsür olunca. Kendisi beğendiğim bir oyuncudur. Beyaz Gelincik'ten kalma bir hayranlığım vardır kendisine. 

Başroller, Mehmet Günsür ve Farah Zeynep Abdullah, kesinlikle uyumlu bir çift, iyi bir tercihti. Birbirleriyle olan kimyaları beni etkiledi. 
Başlarda gayet eğlenceli olan film sonlara doğru bütün dramı akıtmaya başladı ve ben filmler söz konusu olunca ağlamayan ben bile ağladım. Gerçekten kendimi karakterlerin yerine koyup düşündüğüm zaman kendime hakim olamadım. 
Hanife karakteri ile Işıl Yücesoy'un film içerisinde okuduğu şiirler ise beni benden aldı. Hem anlam hem kulağa değen his... 
Ve unutmadan film içerisinde geçen müzikler ise fevkaladenin fevkindeydi. (asddfg) 
Film hakkında daha konuşulacak bir şey yok zannımca. Seyretmeyen var ise vakit kaybetmeden baksın.~

kaynak, google. 


Yönetmen : Çağan Irmak
Oyuncular : Hümeyra, Işıl Yücesoy, Köksal Engür, Farah Zeynep Abdullah, Kerem Bürsin, Mehmet Günsür ...
Tür : Dram, Romantik
Yapım Yılı : 2014, Türkiye
Çıkış Tarihi : 29 Ekim 2014
Süre : 120 Dakika
Konu : Birbirlerinin tam zıttı olan Hatice ve Hanife iki kardeştir. Hatice, şarkı söyleme tutkusu olan ve hayatının, hayallerinin peşinden gitmeye meyillidir. Ablası Hanife de bir o kadar tutucu, içine kapanık birisidir. Bir gün kasabaya yeni gelen müzisyen Tarık'ın Hatice'yi keşfetmesi, aralarında başlayan büyük aşk ve Türkiye'nin starları olma hevesleri onları İstanbul'a kadar sürükler. Uzun bir sürenin ardından kaçtığı evine dönen Hatice de kendisinin dönmesini bekleyen ve geçmişte yaşananların hesabını soran ablası Hanife' yi karşısında bulur.




2 yorum:

  1. Yalnız ben bunu izlerken çok ağladım. Finali duygusaldı ama kızın başına gelenlere üzülmedim. Üzüldüğüm şey, ablasına bunu nasıl yapabildi? Ya cidden! Nasıl yapabildi bunu? En sonunda yine ona bakan ablası oldu ama...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende bayağı duygulandım. Özellikle iki kız kardeş arasında yaşananlar beni oldukça etkiledi. Işıl Yücesoy'un okuduğu şiirlerde oldukça etkileyiciydi...

      Sil

Neye Bakmıştınız?

Translate

Favori Kitap Alıntım ~

Bakın! Güneş, ilkbahar, çiçek dolu tarlalar, sabahleyin uyanıp şakıyan kuşlar, bulutlar, ağaçlar, doğa, özgürlük, yaşam, ne yazık ki hiçbiri benim değil artık!
Bir İdam Mahkumunun Son Günü - Victor Hugo

Toplam Tıklanma Sayısı