14 Kasım 2015 Cumartesi

Anime // Hotarubi no Mori e

kaynak, google
Boş boş otururken çok zaman harcamayacağım ve anlık olması adına tek bölümlük animelerden bakmak istedim. Nete 'tek bölümlük animeler' yazıp arattığımda çıkan ilk animeyi açtım. (ki bu animeyi akşamüstü facebookta gezinirken görmüştüm. Böyle bir rastlantı 'mutlaka bakmalısın bu animeye' düşüncesini de tetikledi.) 

Başta 45 dakika olduğunu gördüğümde her ne kadar oflamış olsam da sonunda 'bitti mi şimdi' diyerek mızmızlandım. 


Tek bölümlük bir anime için fazla iyiydi diyebilirim. Yok yok, çok çok iyiydi. Özellikle kapanış şarkısı anime kadar etkiliydi. 

kaynak, google.

Anime Adı : Hotarubi no Mori e
Bölüm Sayısı : 1 
Yapım Yılı : 17 Eylül 2011
Türü : Dram, Romantik , Shoujo, Doğaüstü
Süre : 45 dk.
Konu : Hotaru, yaz tatili için amcasının yanına gider. Bir gün ormanda kaybolur ve ağlarken Gin ile karşılaşır. Gin, ona dokunamayacağını söyler ve onu ormandan çıkaracağını da. Kız bir teşekkür hediyesi getirmek için ertesi gün geleceğini söyler. Gin, gerçekten gelip gelmeyeceğini merak ettiği için kızı bekler ve kız gelir. O günden sonra kız her yaz amcasının yanına geldiğinde gününü Gin ile geçirir. Başta arkadaşlık olan bu duygunun gidişatı ne olacaktır? 





8 yorum:

  1. RİV DER Kİ; KOCAMAN BU YORUM KOCAMAN SPOİLER İÇERİR ZİRA KONU HOTARUBİ OLDU MU ÇENESİ DÜŞER. biraz fan girl havasına mı girdim mi ne? ama görünce de dayanamadım! bu animeyi o kadar çok seviyorum ki anlatmam. insanın içini ısıtan ve aynı zamanda gözyaşlarıyla birlikte buruk bir gülümseme bırakan bir yapım. Hotaru ile Gin arasında ki ilişkiye bayılıyorum. sayılı sevdiğim seride vardır bu denli birbiriyle iletişimi içten ve insanın kalbine konarak yer edinmiş yapımlar. şayet son sahnede hotaru, gin kollarını açtığı vakit ağlasaydı bu gin'i yaralardı, gözyaşlarıyla Gin'e kavuşmanın sevincini yaşayarak vedasını vermesi ben de ki hissiyatı tarif edilemezdi! Zaten natsume serisini oldum olası severim, favori animelerim arasında yer alır. aynı şekilde hotarubi no mori e'de öyle. şayet natsumeyi seven birisi olup bu animeyi izlemediyse yada tam tersi hotarubi no mori e'yi sevip natsumeyi izlemediyse ikisini de öneririm ben de. gerçekten harika bir animeydi. bu güzel satırlarında paylaştığın için teşekkürler darnesshcr. vede, ne yalan diyeyim, şimdi tekrar seyredesim geldi. ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. DİKKAT DİKKAT SPOİLER SKLSŞKLSK

      Bende çok beğendim animeyi. Sırf kısa olsun hemen bitsin diye açmıştım lakin sonunda 'neden bittin ki sen!' moduna girmiştim. Aralarındaki arkadaşlığın çok saygılı bir şekilde ilerleyip aşka dönüşmesi ise gerçekten güzel işlenmişti. Dediklerine katılıyorum..

      Natsume, natsume yuujinchou mi acaba? Eğer öyleyse vizelerden sonra başlamak isterim.

      Asıl ben teşekkür ederim, ilgin için. ^^

      Sil
  2. seviyorum kısacık animeleri en kısa sürede izleyeceğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende bende seviyorum :D Baktığında yorumlarını bekliyorum :D

      Sil
  3. Çok sıkıldım Hajer bir şey paylaşmıştı gideyim de onu izleyeyim dedim ve açtım izlemeye başladım. İyi kide izlemişim. Bu kadar güzel bir şey olamaz be. İçimde biraz burukluk biraz sevinç biraz da sıcaklık oluştu doğrusu. *spoi var gülüsü* 'Bizim de köyümüzde böyle şeyler olsa bizde köye sürüklenmeyerek giderdik.' dedim bunların tanıştığı yerde. dftgyhujıkol Gin çok güzel çizmişler. Çıkar şu maskeyi diye bağırasım geldi neredeyse. Ama canım ben kendimi tuttum ve yapmadım böyle bir şey. Gin'in kızı niye beklediğine pek anlam veremedim ama insan görmek hoşuna gitmiştir diye kendi kendime bir yorum yaptım.
    Burası; http://25.media.tumblr.com/tumblr_m1886xTWXU1qbayl8o1_500.gif
    Burası; http://25.media.tumblr.com/tumblr_m3tx4wHntz1r4nuroo1_500.gif http://25.media.tumblr.com/tumblr_m3tx4wHntz1r4nuroo2_500.gif
    Ve burası; http://24.media.tumblr.com/tumblr_m1lgqqrgt41qkorvho4_250.gif
    O kadar güzeldi ki...
    Ve orada düşmemesi için çocuğun elini tutuşu yüzünden kalbim yanmaya başladı. Sen niye elalemin bebesinin elini tutuyon be. Bırak düşsün.
    Ve en iyisi ben artıkın susayım. Çok konuştum sanırım. sdfghjkl

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kenka ya okumaya üşendim destan yazmışsın şlkjh
      Hepsi katılıyorum... haklısın evet, gifleri açamıyorum ama minim benim beğendiğim yerlerle aynıdır..
      Ya hiç sorma ulan kıza o kadar sene sen elini sürme yani dokunma git bir çocuğa yardım edecem diye... ağlamıyorum TT.TT Tekrar tekrar bakasım var

      Sil
  4. Bende Melek'in tavsiyesiyle açtım. Açtığımda dedim ki 'Hacer önerdiyse bakarım, senin tavsiyene pek güvenmiyorum' kkkk
    Açtığımda kim bakacak bu kadar çok süresi dedim ama sonunda da 'Bitti. Bitti ya bitti.' oldum. Çok güzeldi. Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende başta ay 45 dk çok uzun diyerek açtım ama sonunda senin gibi oldum :((

      Sil

Neye Bakmıştınız?

Translate

Favori Kitap Alıntım ~

Bakın! Güneş, ilkbahar, çiçek dolu tarlalar, sabahleyin uyanıp şakıyan kuşlar, bulutlar, ağaçlar, doğa, özgürlük, yaşam, ne yazık ki hiçbiri benim değil artık!
Bir İdam Mahkumunun Son Günü - Victor Hugo

Toplam Tıklanma Sayısı