25 Temmuz 2015 Cumartesi

Running Man // Bölüm 256


İzlediğim gibi hemen sıcağı sıcağına yazayım. Son zamanlarda baktığım en iyi RM bölümüydü bence. Tam RM sanki artık text üzerine gidiyor, çok sıkıcı olmaya başladı ya derken gelen mükemmel bir bölüm. 

2PM ve Baek Jin Hee'nin yer aldığı, gülmekten kopacağınız, bol tişört yırtılmalı çok komik bir bölüm. 
Bölüm "Evimize Gel" adını taşıyor. Üyelerin ve konukların amacı ise Suk Jin ile Jae Suk'un fanı olan kişiyi bulmak. 
Bu bölümde Ji Hyo ve Jin Hee takımı olarak ikiye ayrılıyorlar. Ji Hyo ve 2PM, Jin Hee ve RM üyelerine karşı. 





6 yorum:

  1. Sırf 2PM için izledim AS:D:ASD: aslında artık her bölümü izliyorum A:SD:AS:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. RM, Kore Showlarından sıkı takip ettiğim tek show benim de :D işlkjh Bölüm kaçırmamaya çalışıyorum lakin son zamanlarda çok sıkmaya başlamıştı. Başta bu bölümü sırf 2PM için izlemek istedim ama sonunda eski heyecanı yakaladılar. Çok eğlenceli bir bölümdü. .D işlkh

      Sil
  2. Konuklar yine iyiydi. Vahşi-dollar uwww :D
    Üst baş yırtmalı harika bir bölümdü :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vahşi-doller olur da üst baş yırtmaca olmaz mı hiç kikikiikiğ:)

      Sil
  3. Ya ya yaa.. Popüler yayınlarında gördüm de, atladım hemen. Şahane bir bölümdü, ne gülmüştüm :D İyi ki yazmışsın. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ehehe, evet çok güzel bölümdü :) 2PM seversen 2PM Show programları var bulabilirsen çok eğlenceliydi onu da tavsiye ederim :D

      Sil

Neye Bakmıştınız?

Translate

Favori Kitap Alıntım ~

Bakın! Güneş, ilkbahar, çiçek dolu tarlalar, sabahleyin uyanıp şakıyan kuşlar, bulutlar, ağaçlar, doğa, özgürlük, yaşam, ne yazık ki hiçbiri benim değil artık!
Bir İdam Mahkumunun Son Günü - Victor Hugo

Toplam Tıklanma Sayısı