25 Temmuz 2015 Cumartesi

DeviantART'ta Koleksiyon Oluşturma ve Düzenleme

DeviantART derslerine devam edeyim. Bir önceki ders DA'ya çalışmalarınızı nasıl yükleyeceğinizi göstermiştim. 

1 - Öncelikle DA hesabımıza giriş yapalım. 
2 - Daha sonra kendi profilimize tıklayalım yukarıda bulunan "favourites" kısmına girelim.
3- Sol tarafta gördüğümüz "collections" bölümünden "new collections"a tıklayalım 



4- Ve klasörümüze bir isim verelim. 


5 - Favorilerinize eklemek istediğiniz bir gönderiyi "add to favourites" in yanında bulunan üçgene basarak ayırmış olduğunuz kategorilerden birine dahil edebilirsiniz.


Bu koleksiyonun amacı, beğendiğiniz ve ilgi alanınıza uygun olan şeyleri bir klasör altında toplayarak daha rahat erişiminizi sağlar. 


Düzenleme; 
Gösterdiğim yerlerden klasör adını değiştirebilir, klasörü silebilir ve eklentiyi daha gelişmiş düzenleyebilirsiniz. (Gelişmiş olarak, klasörünüzü güzelleştirmek adına fotoğraf eklemek vb. yapabilirsiniz.) 

Umarım işinize yarar bir ders olur. Anlamadığınız yer olursa veya "DA'da şunu anlatsan iyi olur" dediğiniz bir şey olursa söyleyebilirsiniz. ^^ 




2 yorum:

  1. Çok yararlı bir post olmuş ben de dağınık bi şekilde beğenmekten yakınıyordum böylelikle gruplara ayırabilirim artık teşekkürler ^^

    YanıtlaSil

Neye Bakmıştınız?

Translate

Favori Kitap Alıntım ~

Bakın! Güneş, ilkbahar, çiçek dolu tarlalar, sabahleyin uyanıp şakıyan kuşlar, bulutlar, ağaçlar, doğa, özgürlük, yaşam, ne yazık ki hiçbiri benim değil artık!
Bir İdam Mahkumunun Son Günü - Victor Hugo

Toplam Tıklanma Sayısı