15 Temmuz 2015 Çarşamba

Dizi // Güneşin Kızları

kaynak : google
fotoğraf kaynağı :  google
Uzun bir aradan sonra tekrar merhabalar hepinize. Hemen konuya gireyim. Normalde ne televizyon seyrederim ne Türk dizisi. Ama annem ve kardeşim bakarken meraklanıp biraz göz atmış meraklanıp tamamına bakmış olabilirim. Kurguyu ve oyuncuları da beğenmiş olabilirim. Yani, ilgi çeken bir şeyler var dizide anlayamadığım.


Hikaye yazan ve okuyan biri iseniz olayları az çok tahmin edebilirsiniz. Bazı şeyleri çok göze batırarak açık kapı bırakmışlar ama belki bir şey yapıp sizi şoka düşürebilirler gibi geldiği için bakıyorum sanırım.

Ve genç oyuncular, oyuncularımız. Özellikle Ali ve Selin... İkisi çok şekerler, sizce de öyle değil mi? İkisini seyrederken kalp kusuyorum resmen.
Haluk'un o gizemli hikayesini çokça merak ediyorum. Tahmin eder gibiyim ama bakalım göreceğiz.

Evet, yıllar sonra takip ettiğim bir Türk dizisi. Umarım içine etmeden güzelce final verir.


1 yorum:

  1. Devamlı olarak ilk 10 bölüm kadarını izledim. Ondan sonrası zaten klasik Türk dizisi oluyor. Konu başta güzeldi. :D

    YanıtlaSil

Neye Bakmıştınız?

Translate

Favori Kitap Alıntım ~

Bakın! Güneş, ilkbahar, çiçek dolu tarlalar, sabahleyin uyanıp şakıyan kuşlar, bulutlar, ağaçlar, doğa, özgürlük, yaşam, ne yazık ki hiçbiri benim değil artık!
Bir İdam Mahkumunun Son Günü - Victor Hugo

Toplam Tıklanma Sayısı