26 Aralık 2015 Cumartesi

Film // Labirent : Ölümcül Kaçış

fotoğraf, google. düzenleme, darknesshcr.
Uzuuun mu uzun bir aradan sonra sonunda bloga bir şeyler yazabiliyorum. Üniversiteli olmak ne zormuş arkadaş. Kısa sınavlar bitiyor, vizeler başlıyor sonra gene kısa sınavlar derken finaller kapıda. 
Şimdi bu filmi ilk çıktığı zamanlar seyretmiştim ama belirli bir sıra ile ilerlediğim için bloga yazma sırası gelmedi. Geçenlerde de birinci kitabı bitirmişken yazayım artık bir şeyler dedim. Başta sırf Dylan için meraklandım bu film için. Tanıtımlarını filan bayağı takip ettim, bekledim çıksın artık bakalım yahu diye. Filmin altyazılı hali çıkar çıkmaz kardeşlerimle hemen bakmıştık. Ve o dönem içinde baktığım en mükemmel yapımdı diyebilirim. Gerçekten grafik olarak filan bayağı iyi hazırlanmış hoş bir filmdi. Ben filmlerde görselliğe çok önem verdiğim için bence çok güzeldi. Yani zaten artık bilmeyen, bakmayan yoktur filmi. Ama varsa durmasın baksın derim. 


Adı : Labirent : Ölümcül Kaçış 
Vizyon Tarihi : 19 Eylül 2014
Süre : 1s 54dk
Yönetmen : Wes Ball
Oyuncular : Dylan O'Brien, Kaya Scodelario, Thomas Brodie-Sangster, Ki Hong Lee...
Tür : Aksiyon, Bilimkurgu, Macera
Konu : Thomas bir anda uyanır ve yukarı doğru hareket halindeki bir asansörde olduğunu fark eder.  Asansörün kapıları açılır ve karşısında kendi yaşlarında bir grup genci görür. Koloni gibi görünen bu grup onu bir Kayran'da karşılamıştır. Devasa büyüklükteki duvarlarla çevrelenen bu geniş alanda Thomas ne kendisini, ne ailesini ne de geçmişini hatırlayamaz. Dahası karşısındaki “Kayranlılar” da tıpkı kendisi gibi buraya nasıl ve neden getirildiklerini bilmemektedirler.  Tek bildikleri şey ise her sabah labirente gidilen dev bir kapının açıldığıdır. Güneş batarken ise her akşam kapı kapanır. Üstelik her 30 günde bir asansörle gruba yeni bir genç gelmektedir. Thomas’ın ardındansa beklenmedik bir şekilde, bir hafta sonra asansör labirente Teresa adında bir genç kızı bırakır. Thomas şimdi hem kayran sakinlerinin hem de geçmişte bir yerlerden hatırladığı bu labirentin sırrını çözmeye çalışacaktır… (bilgiler, beyazperde sitesinden alıntıdır.)



7 yorum:

  1. Ben bunun kitabıyla evlensem olar mı? asdrtfgyhjklşi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onu bende istiyorum kardeşim... Hele kitaptaki Minho ayyyy *gözlerindenkalpfışkıranemoji*

      Sil
  2. Bazı filmler vardır ya daha ilk saniyesinden bağlayıp son dakikasına kasar göz kırpmadan izleten. Böyle bir film olmasını beklemiştim ama çok iyi hatırlıyorum 54. dakikada kapatmıştım :') Çok sıkıldığımdan da değildi. Başka bir şey yapmak içindi heralde. Şimdi de yeniden başlamaya üşeniyorum :3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence tekrar başla bi'. Açıkçası ben ilk filmde o dediğin duyguyu gayet iyi almıştım bilmiyorum bu tarz yapımlar ilgim alanıma daha çok girdiğin için olabilir... Aksiyon, gerilim ve macera hepsini hissettiğim kaliteli bir yapımdı. ^^

      Sil
  3. 1 iyiydi 2 de çıta biraz daha yükseldi, zombilere karşıyı her dakika ayrı bir merak içerisinde heyecanla kilitlendim, bakalım 3 nasıl olacak :) Seviyorum bu seriyi...
    Ellerine sağlık, güzel paylaşımdı ;) Bana da beklerim ki :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben 2. filmin tamamını seyredemedim başlar biraz sıkıcıydı sanki. İlk filmdeki heyecanı yakalayamadım ama seviyorum bu seriyi şuan kitaplarını okuyorum v kitap çok güzel. ^^
      Teşekkürler, elbette :)

      Sil
  4. Benim en sevdiğim filmler arasında, ellerine sağlık. ^^

    YanıtlaSil

Neye Bakmıştınız?

Translate

Favori Kitap Alıntım ~

Bakın! Güneş, ilkbahar, çiçek dolu tarlalar, sabahleyin uyanıp şakıyan kuşlar, bulutlar, ağaçlar, doğa, özgürlük, yaşam, ne yazık ki hiçbiri benim değil artık!
Bir İdam Mahkumunun Son Günü - Victor Hugo

Toplam Tıklanma Sayısı