18 Ekim 2016 Salı

Dizi // Moorim School


Evvet şimdi nereden yazmaya başlasam bu dizi hakkındaki düşüncelerimi...

Öncelikle gene dizi devam ederken takip etmediğim ve herkesin profilinde görüp ayy çok meraklandım acaba nasıl bir dizi diyerek bitmesini beklediğim diziler arasındadır. 


Herkes izleyip ne kadar beğendiğini filan yazarken cidden çok aşırı merak etmiştim diziyi. Yani öve öve bitiremediler. Birde deli gibi Hyun Woo seviyorum, kendisini To the Beautiful You'dan beri severek takip ediyorum, onun başrol oynadığı bir diziyi izleyeceğim içinde nasıl heyecanlıyım. 

Yazın boş bir vaktimde kardeşimle açtık, başladık diziye. Öyle güzel başladı 1-2 bölüm iyi gitti, sevdik. Hongbin'den normalde çok hoşlanmıyorum. Yani her grupta böyle her hareketiyle dalga geçtiğiniz, sevmiyormuş gibi yaptığınız bir üye vardır illa. Hongbin Bey'de benim için öyleydi ama dizide nasıl beğendim kendisini. Ay birde başrol erkek fobim vardır, sormayın. Fobi demek doğru olur galiba. En sevdiğim oyuncu da olsa başrol erkeklerden hiç hoşlanmıyorum, malesef. (İstisnalar kaideyi bozmuyor.)

Neyse, dizi iyi başladı gibiydi ama biz baktıkça diziyle dalga geçiyoruz, bunun neresini övmüşler ya, Hyun Woo sinirlerimi acayip bozdu, daha fazla dayanamayacağım galiba, bu bölümde aynı olursa bakmam daha sıkıldım ve ve ve... Böyle böyle sadece 6 bölüm bakabildik. Hatta 7.bölümü de açtık ama yeter be diyerek kapadık. 

Yani dizi tam anlamıyla hayal kırıklığıydı benim için. Beklentim de büyüktü zira açmadan önce. O kadar övüldüğü için iyi bir dizi sandım ama bildiğiniz ergen yapıtı gibiydi. Oyunculuklar fiyaskoydu (Hongbin ve kötü olan yan karakter hariç), sahnelerin çoğunda çekim ve mantık hataları vardı... 

Hatta herkes mi beğenmiş ya bizim gibi düşünen biri yok mu derken yorumlarda "pencereden dışarıyı izlesem daha iyi bu ne" yorumunu görünce attığımız kahkaha... 

Diziye dair tek beğendiğim nokta Shi Woo(Hyun Woo) ile Chi Ang(Hong Bin)'ın komedi tadındaki kavgalı halleriydi... 

Bu kadar hoşnutsuz bir yazı girmek hiç istemiyordum ama malesef bu dizi için böyle düşünüyorum... 

Gene de bakıp kendiniz deneyimlemek ister ya da beğenirseniz diye ;

Ad : Moorim School 
Yönetmen : Lee So Yeon
Kanal : KBS2
Tür : Okul, Aksiyon 
Bölüm Sayısı : 16
Oyuncular : Lee Hyun Woo, Hongbin, Seo Ye Ji, Jung Yoo Jin
Konusu : Moorim School yüksek akedemik başarıya odaklı bir okul değildir. Odak noktası öğrencilere dürüstlükle beraber inanç, fedakarlık ve iletişim erdemleri öğretmektir. Okula farklı ülkelerden gelen her bir öğretmenlerin ve öğrencilerin kendilerine has hikayeleri vardır. (yeppudaa)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Neye Bakmıştınız?

Translate

Favori Kitap Alıntım ~

Bakın! Güneş, ilkbahar, çiçek dolu tarlalar, sabahleyin uyanıp şakıyan kuşlar, bulutlar, ağaçlar, doğa, özgürlük, yaşam, ne yazık ki hiçbiri benim değil artık!
Bir İdam Mahkumunun Son Günü - Victor Hugo

Toplam Tıklanma Sayısı