12 Ekim 2016 Çarşamba

Dizi // W : Two Worlds

Yayınlandığı ilk zamanlar gerçekten ilgimi çeken bir kurgusu ile hemen izleme isteği uyandırmıştı bende. Birde herkes profillerinde bu diziyi paylaşıyordu, bu yüzden acayip bir merakta vardı.  Diziyi ilk açtığımda henüz 4 mü 6 mı bölüm yayınlanmıştı. Hiç de huyum değildir tamamlanmamış dizi izlemek ama dediğim gibi cidden sağlam bir kurguydu. Bakmasam olmaz diye düşündüm. 

Muhteşem bir başlangıç yaptı dizi. O kadar sağlamdı ki o zamana kadar baktığım dizileri geride bırakıp bunu listenin başına taşıyabilirdim adeta... Gizemli sahneleri, aksiyonu barındıran sahneler olsun, tam benlikti dizi.

Buradan sonra yazdıklarım spoi içerebilir. Eğer diziye bakmadıysanız büyüyü bozma etkisine sahiptir. Tarafımca uyarılır. 

Şimdiiii, ne zamanki kızımız webtoon'a girdi sonrasında işler 360 derece dönüverdi. Eyvallah, ilk girdiğinde gene böyle bir albenisi, komedisi filan vardı ama dizi bir anda adeta 'mutlu son' saçmalığına(evet bana göre açıkça bir saçmalıktı) sapladı olayı ondan sonra film koptu. Dizi ya da filmlerde pek mutlu sonla bitsin, ayy nolurrrr, olan biri değilim. Bence dizinin gidişatına en çok hangisi yakışacak ise öyle yapılmalı. Son 7 bölüm tamamen fiyasko idi. Diziyi sanki kurtarmaya filan çalıştılar gibi ama bir kere ip ellerinden kaçmıştı. Yani bu dizi gizem/aksiyon olarak devam etse tadından yenme miydi? Sorarım. Bence on numara beş yıldız olurdu. 8.bölüm gibi filan böyle dizi 'ya ben şimdi olayı nasıl toparlayacağım, şöyle yapiyim de elbet buluruz bir şeyler cnm .s.s' moduna girdi. Neyse...

Bu arada başrol kızın kim olduğunu bilmiyordum. Diziyi izlerken öğrenmiş oldum. Bir ara çok övgü alıyordu galiba, yanlış hatırlamıyorsam. Han Hyo Joo, başlarda oyunculuğu beğenmiş olsam da sonlara doğru liseli kız modunda bir oyunculuk sergilediğini inkar edemem malesef. 

Dizi boyunca üzüldüğüm ve beni kahkahalara boğan Soo Bong'a sevgilerle. :D Ve 5urprise
 üyesi Lee Tae-Hwan(dizide Kang Chulsağ kolu rolünde yer alan Seo Do Yoon) bolca sevin, lütfen. *kalpler* 

Ah bu dizi nerelerde olurdu nerelerde. Hala deli gibi seven, en iyisiydi diyenler var ama bence kurtaramadılar... 


Ad : W
Korece :  (더블유)
Yönetmen : Jung Dae-Yoon
Yazar : Song Jae-Jung
Oyuncular : Lee Jong Suk, Han Hyo Joo & ...
Kanal : MBC
Bölüm Sayısı : 16
Yayın Tarihi : 20 Temmuz - 14 Eylül 2016
Konusu : W adlı webtoon'un baş karakteri Kang Chul ile gerçek dünyada yaşayan cerrah Yeon Joo arasında geçen romantizmi konu alır. 

2 yorum:

  1. Yorumlarına çok hak veriyorum. Başlarda WOW! WOW! diye diye izledim. Fakat sonunda aşka bağladılar. Tamam aşkta olmalı fakat b*kunu çıkardılar resmen. Bu hakikaten başladığı gibi gitse çok iyi yerlerde olurdu. Açık konuşayım, oyuncularda iyiydi. Fakat Chul'ü öldürelim öldürelim diye uğraşıp durdular. Her seferinde ölüp ölüp dirildi. Bir de Happy Ending e takmışlardı resmen.

    YanıtlaSil

Neye Bakmıştınız?

Translate

Favori Kitap Alıntım ~

Bakın! Güneş, ilkbahar, çiçek dolu tarlalar, sabahleyin uyanıp şakıyan kuşlar, bulutlar, ağaçlar, doğa, özgürlük, yaşam, ne yazık ki hiçbiri benim değil artık!
Bir İdam Mahkumunun Son Günü - Victor Hugo

Toplam Tıklanma Sayısı