1 Haziran 2020 Pazartesi

kitap || mutlu prens - oscar wilde

Kitap Adı : Mutlu Prens
Yazar Adı : Oscar Wilde
Yayınevi : İş Bankası Kültür Yayınları
Türü: Masallar
Sayfa Sayısı: 56
Konusu : 5 hikayeden oluşan bir kitap. 

Alıntılar 

• "Korkarım onu kızdırdım," diye cevap verdi Ketenkuşu. "Ona anafikri olan bir öykü anlattım."
"İşte bu, daima son derece tehlikelidir," dedi Ördek.

• "Nereyi seversen orası senin dünyandır," diye atıldı, hüzünlü bir Çarkıfelek;...

• "Bana şehirdeki en değerli iki şeyi getir," dedi Tanrı, Meleklerinden birine; Melek de ona kurşun kalbi ve ölü kuşu getirdi."

İçinde kısa kısa 5 hikaye bulunan dolu dolu bir kitap. Ders çıkarabileceğiniz, okurken düşündüren, düşündürürken duygulandıran sıcacık hikayeler var içinde. Okumak için yarım saat bilemediniz 1 saatinizi alacak bir kitap. Ben hikayeler üzerinde düşündüğüm için 2-2-1 şeklinde okudum ve 3 günde okudum. Özellikle Bencil Dev ve Vefalı Dost hikayelerini çok beğendim. Ben de çoğu zaman kendimi Küçük Hans gibi hissediyorum. Puanım 10/10 




6 yorum:

  1. Hikayeler aşırı karamsar olunca ben pek sevememiştim kitabı ama mutlu prens hikayesi gerçekten etkileyiciydi. :)

    YanıtlaSil
  2. wilde bi iki tane okudum ama öyküleri he hem de okunur diyon peki saool :)

    YanıtlaSil
  3. Çok kısa ama oldukça etkili bir kitaptı.

    YanıtlaSil

Neye Bakmıştınız?

Translate

Favori Kitap Alıntım ~

Bakın! Güneş, ilkbahar, çiçek dolu tarlalar, sabahleyin uyanıp şakıyan kuşlar, bulutlar, ağaçlar, doğa, özgürlük, yaşam, ne yazık ki hiçbiri benim değil artık!
Bir İdam Mahkumunun Son Günü - Victor Hugo

Toplam Tıklanma Sayısı