13 Ekim 2016 Perşembe

Anime // Hiyokoi


Dün bilgisayarın başında oturmuş, sıkıntıdan ne yapsam ne yapsam diye düşünürken, bir şeyler izleyeyim dedim ama bir türlü neye baksam karar veremedim. Sonra bir şeyler bulamayınca gene aynı sıkıntı ile yer imlerime kaydettiğim şeyleri temizliyordum ki ne zaman kaydettiğimi ve neden kaydettiğimi hatırlamadığım bir anime gördüm. Üzerine tıklayıp açtım siteyi, konusuna filan baktım, birde tek bölümlükmüş iyiymiş ya izleyeyim ben bunu dedim. 


Konusunun benle hiç alakası yok ama demek ki kaydettiğime göre zamanında merak etmişim... Garip ama kaydettiğimi bile hatırlamıyorum... 

Birkaç tek bölümlük anime daha izlemiştim ama onlar hep 45+ dakika oluyordu. Buna baktım 22 dakikacık, iyi iyi hemen izleyeyim dedim açtım animeyi. 

Nefes alıp verene kadar bitecek kısalıkta bir anime. Tek bölümlük animeleri seviyorum, iyi hoş oluyorlar ama tam her şey başlıyor dediğiniz bölümde bitiveriyor, bu üzüyor işte. 

Oldukça ponçik(yanii.. evet.. ponçik) ve hoş bir anime idi. Az biraz ergen hissi verse de hoştu. Boş zamanının varsa, ders çalışmaktan çok sıkıldıysanız, bir soluklanmak niyetinde iseniz... açıp bakabilirsiniz. 

(Efenim, mangası da varmış. Baktığım yorumlara göre mangasını daha bir beğenmişler izleyen kişiler... Türkçe'sini bulabilirsem bende okuyacağım.) 



Adı : Hiyokoi
Japonca : ひよ恋
Bölüm Sayısı : 1
Türü : Romantizm, Okul, Shoujo 
Süresi : 22 dk 
Konusu : Hiyori, küçük ve ürkek bir kız, bir yıl önce hastalandığı(kaza geçiridği) için okula gelememiştir. Geri döndüğünde ise başına gelenler anlatılır. 


8 yorum:

  1. Gifi görünce çok ponçik bir animye benziyor, Hacer mi izledi bunu diye düşündüm ki beklendiği gibi tek bölümlükmüş. Ben ponçik animelere bayılırım. Tam benlik. Vakit bulunca izleyeceğim. Zaten çok kısaymış, oh oh süper.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yoksa bakamazdım di mi :D Ya cidden yer imlerime eklemiş ama kim bilir ne zaman yaptım o sırada boltum açiyim bakıyım dedim öyle... Bak bak bekliyorum seninde yorumunu

      Sil
  2. Ben yeni başladım animelerle ilgilenmeye, şimdiye kadar hiç tek bölümlük anime görmemiştim :D, ben de adını bir yere not alayım da ben de bakarım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tek bölümlük animeleri seviyorum ben ya... birkaç tane daha paylaştım blogta... bak bak eğlenceliydi :)

      Sil
  3. Ben niye hiç görmedim bu gönderiyi? hehehe
    Tek bölümlük en sevdiğimden, kaydedeyim de izlerim kısa zamanda.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kıpkısacık tam izlemeye alışıyorsun bir bakmışsın bitmiş :D

      Sil
  4. İzledim, çok tatlıydı ama tam kendimi kaptırdım bitti sanki devamı gelecek gibi oldum. Keşke dizi olsaydı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay evet, bende tam kendimi tam kaptırırken bir baktım bitti anime, çok minnoştu keşke biraz daha uzun olsaydııı

      Sil

Neye Bakmıştınız?

Translate

Favori Kitap Alıntım ~

Bakın! Güneş, ilkbahar, çiçek dolu tarlalar, sabahleyin uyanıp şakıyan kuşlar, bulutlar, ağaçlar, doğa, özgürlük, yaşam, ne yazık ki hiçbiri benim değil artık!
Bir İdam Mahkumunun Son Günü - Victor Hugo

Toplam Tıklanma Sayısı