Çok uzun zaman olmuş bloga yazı girmeyeli. Önceleri yazı girmesem bile neler okudum neler seyrettim neler yaptım buraya yayın açıp listeler hiç yoktan taslak tutardım ama şimdi fark ettim birkaç aydır onu da yapmaz olmuşum. Şubat ayı kayıp mesela, ah ben ah.
Son zamanlarda pek bir şey yapasım gelmiyor. Ot gibi yaşıyorum, maalesef. Önceleri instagram üzerinden özenerek fotoğraf/ reels vs. çekip atıyordum lakin o çoook sevdiğim beni mutlu eden hesabım bir gece ansızın çat kilitlendi 1 hafta uğraştım durdum, gözyaşlarım yanaklarıma düştü düştü o şekil uğraştım ama yok açamadım bir türlü, kurtaramadım hesabımı. Eee, mecbur yeni hesap(burada) açtım ama açınca da benim olanca hevesim kaçtı gitti. Şimdilerde çok beğendiğim, yorum yazmaya üşenmediğim kitapların paylaşımını yapıyorum. Gerçi reading slump olmuşum, doktorlar öyle deyollar. Şaka bir yana, cidden hayattan artık gram zevk almıyorum. Yaşamayı özledim, yaşamak ah!
Paylaşmadığım ayların özetini yapıp, uzaklaşıyorum efendim. Sevgiyle ve sağlıcakla kalın.
ARALIK AYI (2020)
Seyrettim :
- Marnie Oradayken
- Yarım Kalan Aşklar
- The Call
- Alice in Borderland
- Bir Başkadır
- Komik Bir Hikaye
- Erased (anime)
- Sweet Home
- Are You Human
Okudum :
- Kan ve Gül - Alper Canıgüz (Alfa Yayınları)
- Tom Sawyer'in Maceraları - Mark Twain (Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları)
- Tersi ve Yüzü - Albert Camus (Can Yayınları)
OCAK AYI (2021)
Seyrettim :
- Chilling Adventures of Sabrina(4.sezon)
- Vizontele
- Vizontele : Tuuba
- Brooklyn99 (6.sezon)
- Two Cops
- Signal(tekrar)
Okudum :
- José Mauro de Vasconcelos - Güneşi Uyandıralım (Can Yayınları)
- Lewis Carrol - Alice Harikalar Diyarında (Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları)
- John Steinbeck - Fareler ve İnsanlar (Sel*)
- David Mitchell - 9.Rüya (Doğan Kitap)
- Franz Kafka - Akbaba (Şule Yayınları)
ŞUBAT AYI (2021)
404 NOT FOUND.
MART AYI (2021)
Seyrettim :
- Örümcek Adam : Eve Dönüş
- Daybreak
- On Küçük Zenci(mini dizi)
- The Quenn's Gambit
- Açlık Oyunları (Netflix'e yüklenmiş diye hemen konu tazeledik)
- Ateşi Yakmak " " " " " "
- Alaycı Kuş 1 -2 " " " " " "
- Community (5.sezon)
Okudum :
- Tabu - Casey Hill (Panama Yayınları)
- Jane Eyre - Charlotte Brontë (Antik Kitap Yayınevi)
- Alacakaranlık - Stephenie Meyer (Epsilon)
- On Küçük Zenci - Agatha Christie (Altın Kitaplar)
- Otomatik Portakal - Anthony Burgess (Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları)
NİSAN AYI (2021)
Seyrettim :
- Strongest Deliveryman
- Space Sweepers
- Atonement
- Aşk ve Canavarlar
- Sen Hiç Ateş Böceği Gördün Mü?
- The Devil All The Time (Buna mutlakaa bakın!)
- Geleceğe Dönüş 1
- Talihsiz Serüvenler Dizisi
- Community (6.sezon) -hala bitiremedim-
Okudum :
- Sen - Özkan İrman Majör Yayınları)
- Memeli horoz A.Ş. - Bilge Fatma Akbaş (Majör Yayınları)
- Uğultulu Tepeler - Emily Bronte (Antik Kitap)
Jane Eyre ve Alice Harikalar Diyarı bu ay bitirmek istiyorumm ben de başarabilirsem. Instagram hesabına çok üzüldüm gerçekten, o kadar emek vermişsin keşke geri açılsaymış.
YanıtlaSilheey seni görmek güzel :) olsun ya yaşıycaz bir ara işallah :) ama verimli de geçmiş ki son ayların :)
YanıtlaSil"Gerçi reading slump olmuşum, doktorlar öyle deyollar." ASDFGHJKLSDFGHJKLDFGHJKLŞSDFGHJKL
YanıtlaSilUzun zamandır yoktun hoş geldin~~
YanıtlaSil