Gene uzunca bir zaman girmemişim buralara. Arada böyle gelir ay raporları bırakırım. Artık uzun uzun yazmaya, seyrettiğim, okuduğum şeyleri yorumlamaya istek duymuyor, üstüne üşeniyorum. Kısa kısa beğendiğim dizi/film ve kitapları yorumladım. Aşağıdan bakabilirsiniz. Sevgiyle kalın, kendinizi çok sevin.
mayıs 2021 seyrettiklerim
- Welcome To Waikiki 2 (haziranda bitirdim)
- Şeytan Avcısı
- Countdown
- Geleceğe Dönüş 2
- Nuh Tepesi
- Move to Heaven
mayıs 2021 okuduklarım
- Biz - Yevgeni Zamyatin (İthaki Yayınları)
- Dorian Gray'in Portresi - Oscar Wilde (Can Yayınları)
- İncir Kuşları - Sinan Akyüz (Alfa Yayınları)
- Piyon - Aimee Carter (Ephesus Yayınları)
- Vezir - Aimee Carter (Ephesus Yayınları)
- Şah - Aimee Carter (Ephesus Yayınları)
haziran 2021 seyrettim
- Geleceğe Dönüş 3
- Deadly Class
- Teen Wolf(3.sezon tekrar)
haziran 2021 okudum
- Gölge ve Kemik - Leigh Bardugo (Martı Yayınları)
2021 Haziran, ayın ilk haftası seyrettim ve okuma yapabildim. Bu ay ameliyat olduğum için ayın tamamını yatarak geçirdim. Geleceğe Dönüş 3 tamamen hayal kırıklığı idi, ilk 2 filmle nerdeyse hiç alakası olmayan sıkıcı bir filmdi. Son filmi seyretmeden hafızanızda iyi kalmasını sağlayabilirsiniz. Gölge ve Kemik, herkesin öve öve bitiremediği benimse hiiiiç beğenmediğim bir kitap. Devam kitaplarını okumadım, gerek görmedim.
temmuz 2021 seyrettim
- The Office (1-2-3-4-5.Sezonlar)
- Shaun of the Dead (tekrar)
- Kingdom: Ashin of The North
- Pamuk Prenses ve Avcı
- Zindan Adası (tekrar)
- Hush
- HIMYM (4. ve 5.sezon tekrar)
temmuz 2021 okudum
- Sputnik Sevgilim - Haruki Murakami (Doğan Kitap)
- Yaşamak - Yu Hua (Jaguar Yayınları)
2021 Temmuz, seyrettiğim dizilerden favorim The Office : Bu diziye 5 yıl önce üniversite zamanlarında başlamıştım lakin 3 bölüm ancak seyredebildim, o dönem sarmadı beni pek. Bu sene ise hırslandım bakacağım ben diziye dedim ( Michael'ın şu sahnesini görmek için sırf, evet.) Başlarda gerçekten zorlandım, karakterler aşırı sinirlerimi bozdu ama karakterleri tanıdıkça dizi hoşuma gitmeye başladı. Kara Mizah sevenlere tavsiye ederim. - HIMYM her zaman favori, ara açıp seyrediyorum böyle)
2021 Temmuz, seyrettiğim filmlerden favorim Pamuk Prenses ve Avcı : (Zaten diğer filmler tekrar seyrettiğim için onları oylama dışı bıraktım ama siz Shaun of the Dead ve Zindan Adası'nı mutlaka seyredin seyrettirin.) Boş zamanınızda seyredebileceğiniz akıcı ve kafanızı çok yormayan iyi bir filmdi.
2021 Temmuz, okuduğum kitaplardan favorim Yaşamak : Bu kitabı o kadaaaar çok gördüm ki anlatamam. Kafamı nereye çevirsem orada, uzun zamandı rda almak istiyordum ama sürekli tereddüt edip çıkarıyordum sepetten. Bu sıralar Kütüphanelere alıştım her kitabımı Kütüphaneden alıyorum, bu kitabı da görünce alıp okuyayım dedim. İyiki de alıp okumuşum. Başlarda hafif sıkıcı gelse de kitap ortalara doğru aşırı akıcı ve meraklandırıcı bir hal alıyor. Bu da gelmez başkarakterin başına diyorsunuz aklınıza sığmayacak şeyler geliyor. Aşırı duygusalbir kitaptı. Ağlamak isteyenlere tavsiye edilir.
ağustos 2021 seyrettim
- Awaken (Day and Night)
- Okja
- The Office (6.sezon)
- Going Seventeen 2020
- D.P.
ağustos 2021 okudum
- İnci - John Steinbeck (Sel* Yayıncılık)
- Uyumsuz - Veronica Roth (Artemis Yayınları)
- Kuralsız - Veronica Roth (Artemis Yayınları)
- Yandaş - Veronica Roth (Artemis Yayınları)
- Sınırın Güneyinde, Güneşin Batısında - Haruki Murakami (Doğan Kitap)
- Yaprak Dökümü - Reşat Nuri Güntekin (İnkılap)
2021 Ağustos, seyrettiğim dizilerden favorim Awaken : Beni son aylarda bir Namkoong Min aşkı sardı sormayın. Yatıyom, kalkıyom, uyuyom, uyanıyom, nefes alıyorum Namkooong Min. -Bu ay, yani Ekim, için Hot Stove League seyredeceğim- Bu dizide polisiye olunca hemen havada kaptım. Dizi 13.bölüme kadar filan çooook iyi, aksiyon sahneleri, gizem her şey çok güzel. Dizide sadece çok fazla tekrarlanan replik vardı onlar hoşuma gitmedi. Dizi OST'leri de harika. Polisye severlere tavsiye ederim.
2021 Ağustos, seyrettiğim filmlerden favorim Okja : Zaten seyrettiğim tek film. Sevgi dolu güzel bir filmdi. Güldürdü, ağlattı, düşündürdü, arada sıktı ama güzeldi. Sevgiyi anlatan(aşk değil) çok tatlı bir film.
2021 Ağustos, okuduğum kitaplardan favorim Yaprak Dökümü : Uzun zamandır okumak istediğim bir kitaptı. Reşat Nuri Güntekin'den daha önce Çalıkuşu kitabını okuyup aşık olmuştum. Bu kitabı da çok güzeldi. Yalnız keşke aha uzun yzsaydı bizde karakterleri daha iyi tanısaydık daha derinlere girseydi. Bu kitap bana kısa geldi. Gerçi yıllarca dizisine maruz kaldığımız içinde kısa gelmiş olabilir ama ben seviyorum Güntekin'in kalemini uzun uzun yazsa okurum.
eylül 2021 seyrettim
- Beautiful Gong Shim
- Go Back Couple (Confession Couple/Couple on the Backtrack)
- What Happens to My Family (10/53)
- Nevertheless
- Squid Game
- Forgotten (tekrar)
- Hospital Playlist 2
eylül 2021 okudum
- Çavdar Tarlasında Çocuklar - J.D. Salinger (Yapı Kredi Yayınları)
- Beyaz Kale - Orhan Pamuk (Yapı Kredi Yayınları)
- Emma - Jane Austen (Can Yayınları)
- Veronika Ölmek İstiyor - Paulo Coelho (Can Yayınları)
- Korkma Ben Varım - Murat Menteş (İletişim Yayınları)
oooo hoşgeldin, seni görmek güzel, listelerin de güzel, geleceğe dönüş, çok severim, arada bir izliyorum, bardugo da izlicem işallah :)
YanıtlaSilUzun süredir bende de yazmaya pek heves yoktu. Yine de dolu dolu geçirmişsin gibi gözüküyor bu ayları! Teşekkürler yorumlar için. İlgimi çekenleri not ettim!
YanıtlaSilwww.kayipfisilti.com
bu yazını dünkü yazıma koyduuum :)
YanıtlaSilYine de dolu dolu geçirmişsin en güzeli bu :)
YanıtlaSilinsanın kendine rapor vermesi gibi. 3 aylık raporlar süper fikir
YanıtlaSilteşekkürler
YanıtlaSil