7 Şubat 2017 Salı

Kitap // Mutsuz Çocuklar Ülkesi - Özgür Bacaksız

Normalde bu tarz kitaplar pek okuyan biri değilimdir ama Özgür Bacaksız'ın kitapları nedense bir şekilde dikkatimi çekiyor. Deli Çocuğun Güncesi'ni okumayı çok istiyordum ama geçen seneki oda arkadaşım hediye olarak bana bu kitabı almış. Bende bir türlü diğer kitabı alamadım... 

Bu kitabın en iyi yanı birbirinden bağımsız olayların olmasıydı sanırım. Yani kitabı alıp başladığımda ve araya belirli bir süre bile girse okumaya devam edebileceğim bir kitap. Ve benim oldukça işime gelen bir dönemde oldu bu kitabı okumam. Dersler bir yandan, sunumlar bir yandan derken oldukça strese girdiğim zamanlarda kafamı dağıtmak için açıp bu kitabı okudum. İçinde oldukça beğendiğim yerler vardı. Tek sevemediğim nokta yerli yersiz küfür görmekti sanırım. 




2 yorum:

  1. Sayende merak ettiğim bir sürü kitap oldu. Bu kitabı da okumayı istiyorum. Bölüm bölüm olan kitapları bende seviyorum. Vakti olmayanlar için uygun bir kitap. Tavsiye için teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevindim kitap okumaya teşvik ettiğim için. Bu tarz kitapları okumayı en çok vize ve final haftasında okumayı seviyorum ben de. Ders çalışmak sıkılınca, kafa dağıtmak için iyi oluyor ya

      Sil

Neye Bakmıştınız?

Translate

Favori Kitap Alıntım ~

Bakın! Güneş, ilkbahar, çiçek dolu tarlalar, sabahleyin uyanıp şakıyan kuşlar, bulutlar, ağaçlar, doğa, özgürlük, yaşam, ne yazık ki hiçbiri benim değil artık!
Bir İdam Mahkumunun Son Günü - Victor Hugo

Toplam Tıklanma Sayısı