2 Eylül 2019 Pazartesi

Ağaç Ev Sohbetleri #01


Merhabalar, 

TahaAkkurt'un başlattığı yeni etkinlik ile geldim. Her pazartesi ortak bir konu hakkında konuşacağız. Veee pazartesi günü henüz bitmemişken hemen yazımı gireyim. Bu haftanın konusu,


Televizyon izliyor musunuz? İzliyorsanız veya izlemiyorsanız sebebi nedir?

Hayır, düzenli bir televizyon izleyicisi değilim. Televizyondaki çoğu diziyi takip etmem. Son zamanlarda sadece ÇGHB2'ye bakıyorum ama ona da televizyondan değil youtube'dan bakıyorum. Açıkçası televizyondaki hiçbir yapım bana hitap etmiyor. Benim sevdiğim ya da benimseyebileceğim türden değiller. Vee reklamlar çok abartı. 90 dakikalık bir dizinin en  az yarım saat reklamı var. Ben internet üzerinden reklamsız ve izlemeyi istemediğim yerleri sardırarak seyretmeyi daha rahat buluyorum. 


24 yorum:

  1. Etkinliğe katıldığınız için teşekkürler :) haftaya görüşmek üzere !

    YanıtlaSil
  2. Ben de çgh yi severek takip ediyorum ama genelde yutuptan. Bu arada etkinlik sadece benim fikrim değil Edischarla beraber tasarlamıştık, hakkını yemeyelim :) haftaya yine ağaç evde görüşmek üzere, elinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  3. Yaaa hiç kimse televizyon izlemiyor. Kendimi suç işliyomuş gibi hissettim 😂😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay neden suçlu hissedesin herkes sevmiyor diye seninde sevmemen gerekmiyor ki :D

      Sil
  4. Selamlar güzel bir yazı olmuş bende yazdım okursanız sevinirim :)

    YanıtlaSil
  5. Aa güzel bir etkinlikmiş, bir dahakine bende katılayım. :)
    Televizyon izlemeye gelince aynı şekilde düşünüyoruz. Bende sardırarak izlemeyi seviyorum, televizyon reklamlarıyla filan çok zaman yiyor. :)

    YanıtlaSil
  6. Kesinlikle, hem birbirinin aynısı hemde gelişimimize hiçbir katkısı yok

    YanıtlaSil
  7. ben de çgh 2, tolga çevik, güldür güldür yutuptan izliyom gülüyooom :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tolga çevikkkk :) *onay işareti* severim
      güldür güldür ilk zamanlar güzeldi ama sarmıyor artık beni :(

      Sil
  8. Televizyon izlememek en doğrusu. Kendimi bunalıma sürükleyeceğime internetten kaliteli bilgiler bulmaya çalışırım daha iyi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle katılıyorum... insan kaos izledikçe daralıyor yahu :(

      Sil
  9. Çok Güzel Hareketler Bunlar 2yi ben de internetten takip ediyorum ara ara. Umarım bozmadan bir süre daha mantıklı metinlerle eğlendirmeye devam ederler.

    YanıtlaSil
  10. ÇGHB 2'yi ben de ara ara Youtube'dan izliyorum. İlk bölümlerini fazla sıkıcı bulsam da şu an iyi diyebileceğim bir seviyede bence. Fakat hala ÇGHB 1 kadar olduklarını düşünmüyorum.

    YanıtlaSil
  11. Çok güzel bir yazı. Etkinliğe katıldığınız için çok teşekkür ederim!

    YanıtlaSil

Neye Bakmıştınız?

Translate

Favori Kitap Alıntım ~

Bakın! Güneş, ilkbahar, çiçek dolu tarlalar, sabahleyin uyanıp şakıyan kuşlar, bulutlar, ağaçlar, doğa, özgürlük, yaşam, ne yazık ki hiçbiri benim değil artık!
Bir İdam Mahkumunun Son Günü - Victor Hugo

Toplam Tıklanma Sayısı