14 Şubat 2020 Cuma

içim dışım olsun diye

Hep bir şeyler için koştum, çabaladım. İçimdeki bitmek bilmez, tükenmez eksiklik hissi ile ile bir şeyler ya da birini aramak için koştum, koştum... Ne aradığımın farkında değildim ama ben bir eksiklik ile bulmaya çabaladım, tatmin etmedi beni bulduğum, ulaştığım sonuçlar beni bir türlü... Hayatı hep zindan gibi gördüm bu yaşıma kadar. Aradığım "şey" için hep birilerinin beklentilerini karşılamaya çabaladım, hiç kendimi düşünmedim. Benim mutluluğum bu zindanda kaybolmuşsa başkalarına yetebilmeliydim... Ama olmadı. Kısa bir süre önce fark ettim ki aradığım, eksikliğini hissettiğim şey bendim. Ben o kadar vazgeçmiştim ki benden, mutluluk bu yüzden hep kaçıyordu benden. Ben önce kendimi bulmalıydım. 
Kendimi bulmak için çabalamaya başladığımdan beri daha mutlu hissediyorum kendimi. Giydiğim her kıyafetle bile zindan olduğumu belli eden siyahlardan arındım. Daha renkli bakıyorum şimdi bana... Kendimi bulmadan, hiçbir eylem bana yetmeyecek çünkü. Bunu şimdi daha iyi anlıyorum. 

10 yorum:

  1. iyi etmişsiin. bi de nerdesin sen yaaa, hoşgeldiiin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoş buldum, yoğunum biraz.. iş hayatı, kpss filan derken unuttum buraları :D

      Sil
  2. O siyahlardan arınmana yardım ettim gibi ama renkli giyin diyerek :P
    Evet, eskiye nazaran daha öz güvenli, daha neşeli ve parlak birisi olmaya başladın çevrene karşı. :) Adım adım kendini buluyorsun ve bunu bize hissettiriyorsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evvet, senin katkın çok fazla teşekkür ederim desteğin için :D

      Sil
  3. Önemli olan önce kendini bulmak ve kendini sevmek.

    YanıtlaSil
  4. bu hissi biliyorum sanırım, ya da seni anlıyorum...

    YanıtlaSil

Neye Bakmıştınız?

Translate

Favori Kitap Alıntım ~

Bakın! Güneş, ilkbahar, çiçek dolu tarlalar, sabahleyin uyanıp şakıyan kuşlar, bulutlar, ağaçlar, doğa, özgürlük, yaşam, ne yazık ki hiçbiri benim değil artık!
Bir İdam Mahkumunun Son Günü - Victor Hugo

Toplam Tıklanma Sayısı