5 Şubat 2016 Cuma

Amanın Ne Kadar Zaman Geçmiş


Merhabalar merhabalar, blogu boşladığımın farkındaydım ama bu kadar boşladığımı hiç fark etmemiştim. Nereden baksan 2 ay geçmiş ben bir tek gönderi oluşturmayalı. Zamanın bu kadar hızlı geçtiğini fark edememişim. 

Son zamanlar finaller, bütünlemeler ve bunları atlatmanın verdiği tatil hissi derken tamamen unutmuşum burayı. 

Ay blog için o kadar güzel fikirlerim vardı ki şimdi hiçbirini hatırlamıyor olmak beni gerçekten üzdü. Şimdi ne yazmam gerek, nasıl devam etmeliyim onu bile bilmiyorum. Hatta bu işe neden başladığımın bile bilincini yitirdim. Bloguma baktığımda sanki sadece dizi/film seyreden başka paylaşacak bir şeyi olmayan biri gibi göründüğümü düşünüyorum. Bu beni biraz kırıyor sanırım. 
Pekala, kendim hakkında bir şeyler yazmak ya da bir şeylerden bahsetmekten ben hoşlanmıyorum. Yaptığım şeylerde de yaşadığım duyguları pek iyi aktaramıyorum. Bu sebeple böylesi yazılarda pek başarılı olduğum söylenemez. Belki de çoğu zaman yazmaktan kaçıyorum, bilemiyorum. 
Şimdilik dizi/film paylaşımlarıma devam edeceğim. Eğer photoshop hakkında yeni dersler görmek isterseniz zorlandığınız, yapamadığınız konuları benimle paylaşın. Ders hazırlayabilirim. ~

-darknesshcr

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Neye Bakmıştınız?

Translate

Favori Kitap Alıntım ~

Bakın! Güneş, ilkbahar, çiçek dolu tarlalar, sabahleyin uyanıp şakıyan kuşlar, bulutlar, ağaçlar, doğa, özgürlük, yaşam, ne yazık ki hiçbiri benim değil artık!
Bir İdam Mahkumunun Son Günü - Victor Hugo

Toplam Tıklanma Sayısı