14 Kasım 2015 Cumartesi

Bir Kare Mavi'de Kış Kapıda



Kış yavaş yavaş yaklaşırken benimde aklımda kış temaları canlanmaya başladı. Aklımda güzel şeyler var blog adına. Umarım istediğim sonucu elde edebilirim. 

Şimdilik görünüm üzerinde yoğunlaşmış olsam da yazılarıma da bir el atmam gerekiyor sanırım. Şu vize dönemini atlattıktan sonra yavaş yavaş tekrar düzene sokacağım blogu. Farkındayım çok boşladım. 

Ve bu süreçte benim için desteklerinizi esirgemezseniz çok sevinirim. Blogumu takip ediyorsanız lütfen varlığınızı hissettirin. (Yoksa ben çok üzülüyorum -,- )



2 yorum:

  1. kış havası... nedendir bilmem ama kış bende oldukça sıcak hisleri barındırır. ^^
    ne denli şu son dört senedir kara hasret kişilik olup çıksam da yaşadığım yer nedeniyle, yine de kış deyince, sıcak çikolata, kestaneyle hırkalar gelir aklıma. yeni temasını merak etmedim değil, eminim güzel bir şeyler ortaya çıkacak. şahsen şu an ki temayı da epey bir beğeniyorum. arkası puantiyeli puantiyeli, sanki harikalar diyarına yağan gökkuşağından düşen karlar misali. elbette gökkuşağından kar düşmez velakin diyorum ya, harikalar diyarı diye; her şey mümkün olabilir bence.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende de his olarak sıcak bir hava barındırsa da.... gerçek öyle değil, seni donduracak bir soğuk. -,-

      Çok çok teşekkür ederim. Umarım istediğim sonucu elde edebilirim. Çok güzel bir benzetme olmuş, harikasın!

      Sil

Neye Bakmıştınız?

Translate

Favori Kitap Alıntım ~

Bakın! Güneş, ilkbahar, çiçek dolu tarlalar, sabahleyin uyanıp şakıyan kuşlar, bulutlar, ağaçlar, doğa, özgürlük, yaşam, ne yazık ki hiçbiri benim değil artık!
Bir İdam Mahkumunun Son Günü - Victor Hugo

Toplam Tıklanma Sayısı