7 Ekim 2015 Çarşamba

Film // Deliha

Yaklaşık bir sene sonra seyretmiş olsam da sonunda seyrettim. İlk çıktığı sıra büyük bir ilgi toplamıştı 'Deliha' filmi. Fragmanı ile birçoğumuzu kendine çekmedi desek yalan olur değil mi? 
Elbette, bende o ilgililerden biriydim. Seyretmem her ne kadar 1 sene sonra olsa bile.

Her film fragmanı olsa tadından yemezdi sanırım. Her ne kadar fragman ile bizi kendine çekmiş olsa bile seyrettiğimde aynı etkiyi bıraktı diyemem. Başlarda güzeldi, güldüğüm yerler oldu, olmadı değil ama ne bileyim daha mı iyi olabilirdi? 

Sanki konu boş işlenmiş gibi. 2 saatinizi sırf bir şeylerinizden kısıtlayıp bakabileceğiniz tadı almadım. Bol bol boş zamanın varsa tercihte size kalır o zaman. 

fotoğraf kaynağı google
Vizyon Tarihi :14 Kasım 2014 (1s 46dk) 
Yönetmen : Hakan Algül
Oyuncular : Gupse Özay, Derya Alabora, Cihan Ercan, Barış Arduç
Tür : Komedi
Ülke  : Türkiye

1 yorum:

  1. Fragmanı beni de kendine çekti. Ama izleyenlerin çoğu fragmandaki kadar güzel değildi diyor. Yine de merakımdan izleyeceğim.

    YanıtlaSil

Neye Bakmıştınız?

Translate

Favori Kitap Alıntım ~

Bakın! Güneş, ilkbahar, çiçek dolu tarlalar, sabahleyin uyanıp şakıyan kuşlar, bulutlar, ağaçlar, doğa, özgürlük, yaşam, ne yazık ki hiçbiri benim değil artık!
Bir İdam Mahkumunun Son Günü - Victor Hugo

Toplam Tıklanma Sayısı