20 Eylül 2015 Pazar

Hangisine Bakacağımı Şaşırdım

Dün, yani 18 Eylül Cuma günü, televizyonda hangi diziye bakacağımı şaştım. 3 tane sevdiğim diziyi siz gidin aynı güne yetmiyormuş gibi aynı saate koyun. Hangisine baksam bilemedim bende dedim ilk başlayana bakayım. Öyle mi yaptım peki? Hayır.



İlk Kara Ekmek ile başladım. Reklam çıkınca diğer ikisine baktım, hangisi kafamı sardıysa ona devam ettim. Kara Ekmek'in reklamı bitince tekrar ona döndüm. Reklam çıkınca diğerlerine derken en son baktım Kiralık Aşk romantizme bağlamış 'yok dedim artık bunlar beni sarmaz'. Çünkü bir diziye romantizm girince işin içine ediyorlar. Ben onları o kavuşma evresinde çektikleri sıkıntılar ile seviyorum. Çiftimiz birbirine açıldığı zaman, önceki yalanlar ve onların kavuşmasını engelleyecek her şey de ortaya dökülüyor. Sonra bunlar tartışıp tekrar ayrılıyor tekrar barışıyor oluyor mu arap saçı. Hem zaten daha ne ara bir araya geldiler ne ara ayrıldılar belli olmadı anladığım kadarıyla. Kore dizilerinde de aynı entrika dönüyor ama en azından çiftimiz birkaç bölüm birbirleriyle mutlu mesut takılıyorlardı. 


Kiralık Aşk sarmadığı için direkt Buyur Burdan Bak'a geçtim, sevmediğim bir yer gelene kadar ona baktım. Şu Ünlülerle Yüzleşme mi ne var ya heh orayı pek sevmiyor nedense, ora gelene kadar Buyur Burdan Bak'a baktım. (Yalnız bu bölümde Yılmaz Morgül'ün çok güzel bir laf sokuşu var idi. Onu şuan tam anlatamayacağım ama videosunu bulursam ekleyeyim.)
Ve kapanışı Kara Ekmek ile yaptım. Pek yaptım denemez ama olsun. Sonuna bakmadım çünkü reklam koydular bende reklamlardan hiç haz etmediğim için kanalı kapattım. Buyur Burdan Bak'ta bitmiş idi, bende televizyonu kapatıp bilgisayarıma koştum. (asdfg) 

Öyle, kısaca, hiçbirine tam anlamı ile bakamadım ama zaten esas yerleri gördüğünüzde gidişatı anlıyorsunuz. 

(Bu postu 19 Eylül 2015 tarihinde yazıp paylaşmayı unutmuşum. 'Dün' ile kafanız karışmasın.)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Neye Bakmıştınız?

Translate

Favori Kitap Alıntım ~

Bakın! Güneş, ilkbahar, çiçek dolu tarlalar, sabahleyin uyanıp şakıyan kuşlar, bulutlar, ağaçlar, doğa, özgürlük, yaşam, ne yazık ki hiçbiri benim değil artık!
Bir İdam Mahkumunun Son Günü - Victor Hugo

Toplam Tıklanma Sayısı