11 Eylül 2015 Cuma

Bazen Değişim İyidir

Bir türlü blogun görünümünden memnun olamıyorum. Özellikle hep headerı içime sinmiyordu ve açtığımdan beri 4-5 defa değiştirdim sanırım. Evet, çok fazla değiştirmek bir blog için iyi değil ama kendimi bir türlü iyi olduğuna tatmin edemiyorum. Bu sefer, işte oldu, dedim ama. Yani çok şeker bir şey oldu. İlk kez header içime sindi. Sizce de çok tatlı durmuyor mu? (biri çıkıp 'hayır' dese ben şok asdf)

Yeni bir header ile biraz da şablon üzerinden oynamalar yapmak istedim. Girdiğim her blogta kenar çubuğu hep sağda oluyor bir kez de sol olsun canım diyerek sola aldım lakin cidden biliyorlarmış da sağ koyuyorlarmış. Bir tuhaf durdu ya. Çok ters geldi. T.T Ama bir süre böyle dursun diyorum. Bazen değişim iyidir değil mi? 


2 yorum:

  1. Eveet, yeni header çok tatlı~! Yalnız menüye noldu öyle :D Border renklerini mi değiştirdin? o.o Siyahtı ya kenarları :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ağğğ çok teşekkür ederim.~ Menüde de ufak değişlikler yaptım ve sen böyle deyince -şuan- öncesi nasıldı hatırlamadığımı fark ettim o.O Ay bu unutkanlık mahvetti beni :D

      Sil

Neye Bakmıştınız?

Translate

Favori Kitap Alıntım ~

Bakın! Güneş, ilkbahar, çiçek dolu tarlalar, sabahleyin uyanıp şakıyan kuşlar, bulutlar, ağaçlar, doğa, özgürlük, yaşam, ne yazık ki hiçbiri benim değil artık!
Bir İdam Mahkumunun Son Günü - Victor Hugo

Toplam Tıklanma Sayısı