6 Ağustos 2015 Perşembe

Running Man // Bölüm 248

google'dan alıntıdır.
Şimdi nereden başlasam bilemedim. Öncelikle bu bölümün konukları; G.O.D üyesi Joonhyung, 2PM üyesi Nichkhun, f(x) üyesi Amber, SJM maknaesi Henry ve M.I.B üyesi Kangnam.

Konusu ise, yabancı üyeler gördüğümüz üzere. (Bununla ilgili olayı hemen aşağıda anlatacağım. asdfgh)
Özellikle harika konukların olduğu bir bölümdü. Fakat bu bölümde sadece konuklar harika olabildi açıkçası. Bu konukları görünce aha dedim harika bir bölüm olacak ama şu ana dek seyrettiğim en vasat RM bölümüydü diyebilirdim. Bu konuklarla harika bir bölüm olabilirdi gerçekten.
Bu bölümün vasat olmasının en büyük sebebi bence, oyun seçimlerinin neredeyse tamamının şans olması idi. Nichkhun gibi biri olan bir bölümde şans bence çok saçma bir seçim. 
tumblr sitesinden alıntıdır.

Henry, Amber, Kangnam ve Joon bu isimler gerçekten show dünyasına yakışan isimler. Kısaca, bu bölümde bir iki kare dışında hiç eğlenmedim.

Öyle ki, artık kameranın kıyısından köşesinden görünen HenBer anlarına takılmıştı gözlerim. (Tabi ki bunu HenBer desteklediğim için yapmadım.)
Ah birde Kwangsoo ve Gary'nin atışmaları vardı. İkisinin atıştığı yerler gerçekten güldürdü. 
dramabeans sitesinden alıntıdır.
Ve son olarak anımı anlatarak sonlandırayım. Kangnam'ın adını çok duymuşluğum olmasına rağmen hiç araştırmamıştım ama biliyorum yani çocuğu. RM'nin en başında konuklar tek tek gelirken birden "Bu Kangnam da Japon'a ne çok benziyor" dedim. (Evet, yabancılar özel bölüm.) 
Küçük kardeşim alaylı bir şekilde hemen cevapladı, "Neden acaba?" 
"Ne? Japon mu yani?" diye anlamsızca sordum. Jeton hala düşmedi tabi. 
Büyük kardeşim, "Evet, Japon. Yabancı Özel bölümünde ne işi olsun yoksa." 
Aslında bu diyaloglar oldukça komikti ama yazıya aktarırken komik kısım uçtu. O an eğlenmiştim. *-* 




1 yorum:

  1. Konukların hepsi çok iyiydi. Bölümde genel olarak komikti. Aralarda HenBer Moment görebilirsiniz. :D

    YanıtlaSil

Neye Bakmıştınız?

Translate

Favori Kitap Alıntım ~

Bakın! Güneş, ilkbahar, çiçek dolu tarlalar, sabahleyin uyanıp şakıyan kuşlar, bulutlar, ağaçlar, doğa, özgürlük, yaşam, ne yazık ki hiçbiri benim değil artık!
Bir İdam Mahkumunun Son Günü - Victor Hugo

Toplam Tıklanma Sayısı