6 Ağustos 2015 Perşembe

Manga // 17 O'Clocks

Tek bölümlük mangaları merakımdan gittim bir tane tek bölümlük manga okudum. Tabi benden önce kardeşim de okumuş bu mangayı , onun da onayını aldıktan sonra okudum. 


google'dan alıntıdır. 
Bilmem kaçıncı söyleyişim ama uzun süren şeylerden pek hoşlanmıyorum. Odak sorunu nedeni ile çabuk sıkılıyorum. Birde tek bölümlük okuyayım ne olacak dedim.Demesem daha iyiymiş.

Normal okuduğumuz shoujolardaki olayı tek bir bölüme sığdırmak akıl işi değilmiş meğer. Aha diyorsun yakınlaştılar mutlu bir son geliyor birde bakıyorsun olay başlaması gereken yerde kesilmiş.

Başta kız çok sessiz, arkadaşı olmayan bir tip (tabi hep öyle çünkü devamı yok manganın) oğlanın, hep uzun kollu kazak giydiğinden bahsediyor. Sonra bunlar kütüphanede -sanırım tam hatırlamıyorum- karşılaşıyorlar. Hah hatırladım çocuk popüler biri olduğu için kızlar hep peşindeydi. Onlardan kaçacağım derken kütüphaneye giriyordu orada kız ile karşılaşıyor. Tabi oğlumuzun boynu kanıyordu. Kız buna yardım etti filan bunlar yakınlaşmaya başladı. Kızımız oğlana aşık olmaya başladı haliyle. Ama görseniz oğlan resmen gel bana aşık ol diyor hareketleriyle.Kız ne etsin zalımın çocuğu. *SPOI* Oğlan kızı tam öpecek telefonu çaldı. Arayan yengesi. Telefonu kapatınca kıza demesin mi "Abimin karısı, aşık olduğum kadın" diye. Ben o an şok. o.O :O <<<< Aha da böyle oldum. Dedim, başkasına aşıktın neden bu kıza ümit verdin. Boğasım geldi. *SPOI*

Yani "sonu böyle mi, bitti mi, bu kadar mıydı?" diye kaldım. Çok çok güzel bir şeydi diyemem çünkü tam anlamış değilim. Ama vakit öldürmek adına okunabilir tabi. Kısacık manga zaten. 




2 yorum:

  1. One shot mangaların hepsi iyi olmuyor bence de, çoğu acemi mangakalardan çıkıyor zaten :3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mangakaların acemiliklerini çok bilmem lakin oneshot manga okumak bence akıl işi değil, olmamışlar onlar :D

      Sil

Neye Bakmıştınız?

Translate

Favori Kitap Alıntım ~

Bakın! Güneş, ilkbahar, çiçek dolu tarlalar, sabahleyin uyanıp şakıyan kuşlar, bulutlar, ağaçlar, doğa, özgürlük, yaşam, ne yazık ki hiçbiri benim değil artık!
Bir İdam Mahkumunun Son Günü - Victor Hugo

Toplam Tıklanma Sayısı