24 Mayıs 2015 Pazar

Manga // Strobe Edge

Selamlar selamlar. Söze nasıl başlasam bilemedim. Ne yazsam diye kara kara düşünüyorum hep. Aklıma gelenleri de yazmaya üşeniyorum. *Havalar iyice ısındı, insanın bir şey yapası gelmiyor hiç. Hep bi' yorgunluk hissi.*

Neyse, gel gelelim esas konumuza. Ben, Manga okumayı beceremeyen, okuduğunu anlamayan, ses olmazsa olmaz ya diyen ben, dün manga okumaya başladım.




Peki bu kız nasıl oldu da başladı manga okumaya? O harika manga ne ola ki bütün olumsuz düşünceleri yıka?

Evet, o güzel manga Strobe Edge. Gerçekten çok hoş bir manga. *Animesinin çıkmasını sabırsızlıkla bekliyorum.* *Bir Allah'ın kulu çıkıp bu manganın animesini yapar diye umut ediyorum.*

Bir oturuşta 2 bölüm okudum. *Her bölüm en az 40 sayfa oluyor.*

Ren çok tatlı bu arada. Klasik soğuk erkeklerden ama çok daha kibar bir tarzda.

Manga okumayı sevip hala Strobe Edge okumamış olanlar varsa mutlaka okusun derim.

Mangaka'nın bir diğer mangası Ao Haru Ride. Ben animesini seyrettim ama Strobe Edge'yi bitirdikten sonra Ao Haru Ride'yi okumayı düşünüyorum.



<<< EK >>>




Ben aslında bu postu 2 gün önce yazmıştım ama paylaşmak kısmet olmadı. Mobilden fotoğraf filan ekleyemedim.

Şimdi, yukarıda Ren-kun çok tatlı ya demişim lakin mangayı okudukça Andou-kun'a aşık oldum. Evet, lanet 2. erkek çekiciliği...

Bildiğin şuan Ren-kun kim ki, Ninako-chan Andou'nun olmalı diye dolaşıyorum.

Tabi o 2 gün içerisinde 13.bölüme geldim ben. Çok heyecanlı ve çok güzel bir manga.

Yani bu manga ile fark ettim ki, manga okumak aşırı zevkli bir şeymiş.




2 yorum:

  1. nette izliyon mu mangaaaa süfer yaaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya bunun animesini çok bekledim ama gelmedi bir türlü, live action yapmışlar ama beğenmedim onu da :(

      Sil

Neye Bakmıştınız?

Translate

Favori Kitap Alıntım ~

Bakın! Güneş, ilkbahar, çiçek dolu tarlalar, sabahleyin uyanıp şakıyan kuşlar, bulutlar, ağaçlar, doğa, özgürlük, yaşam, ne yazık ki hiçbiri benim değil artık!
Bir İdam Mahkumunun Son Günü - Victor Hugo

Toplam Tıklanma Sayısı