24 Mayıs 2015 Pazar

Film // Hello Stranger



Bir tavsiye üzerine baktığım ve çok hoşuma giden bir film.

Seyredeli yaklaşık bir 1 oldu onun için çok detaylı hatırlamıyorum. *yaşlı olduğum için değil kesinlikle*

Başrolde, Nyengthida Sophon ve Chantavit Dhanasevi yer alıyor.

Kızımız çok güzel ve çok sevimli birisi. Eee oğlanımız da komedi, resmen komedi.




Gülmekten karnınız ağrıdığı, romantizmin olduğu, belki midenizin bulanacağı yerlerin olduğu hoş bir film.

Şimdi, Kızımız ve Oğlumuz, Kore'de tesadüfen karşılaşan İki Yabancıdır. Kader, bir şekilde bu iki yabancıyı bir araya getirir ve olaylar başlar.

Aklımdan hiç çıkmayan bir sahne var ki anlatamam. Sadece ahtapot sahnesi demek istiyorum, izlerseniz eğer ne demek istediğimi anlayacaksınız. *Spoi vermek istemedi*





Film Adı : Hello Stranger / Kuan Meun Ho
Yapım Yılı : 2010
Ülke : Tayland
Tür : Komedi, Romantizm
Süre : 130 dakika
Oyuncular : Nyengthida Sophon
                     Chantavit Dhanasevi

"Yeni bir post açsam mı? diye düşündüm ama öyle uzun uzadıya teşekkür konuşması yapamıyorum. 
Bu harika temayı hazırladığı için Moka-chan'a çok teşekkür ederim. Ellerin der görmesin."

1 yorum:

  1. Yazman çok iyi oldu, film arıyorduk ablamla :)) Ben teşekkür ederim ^^ Beraber hazırladık ayrıca! :D

    YanıtlaSil

Neye Bakmıştınız?

Translate

Favori Kitap Alıntım ~

Bakın! Güneş, ilkbahar, çiçek dolu tarlalar, sabahleyin uyanıp şakıyan kuşlar, bulutlar, ağaçlar, doğa, özgürlük, yaşam, ne yazık ki hiçbiri benim değil artık!
Bir İdam Mahkumunun Son Günü - Victor Hugo

Toplam Tıklanma Sayısı